Gå til innhold

Søskenvogn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kan på det sterkeste anbefale deg Phil&Teds sport vogn, så kjøper du søskensetet til. Det er en single 3 hjuls vogn, som du har ett søskensete til. Da kan den eldste ungen sitter over dn minste, og når den lille blir noen mndr, kan de bytte på å sitte enten over, eller under. Se på Phil&Teds.com..

Jeg og alle mine venner har denne vogna. Den er 100% veltesikker, kjempelett og blir heelt flat når den legges sammen:-)

Absolutt å anbefale. Dessuten kan den brukes til barnet er 4 år, og så slipper du å dra på en dobbel vogn når du kun skal ha med deg den ene ungen på bytur f.eks..

Hvis dattera di fremdeles sover på dagen og dere er endel ute og triller på sandveier m.m. ville jeg kjøpt en søskenvogn. Anbefaler virkelig Teutonia Team Alu pga den store plassen som ungene har, svingbare framhjul og vendbar sportsdel så du kan ha ungene mot deg.

Hvis du ikke er så mye ute og triller, og er mest på asfalt/i byen m.m. hadde jeg kjøpt en Buggypod, se linken her:

http://www.mytoys.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/-/DEU/Mt_DisplaySearchResult-Start;sid=ml6YrtqNoXqbrpIlAY75ptuHP5nOq8LCVoc=?cat=de_DE&sort=sd&pg=0&key=buggypod

Jeg så en Phil & Teds herom dagen og det virket som om den som lå under/bakerst lå veldig utsatt til, hadde vært redd for å sparke ungen der, jeg.... Og så kjedelig,da å ligge/sitte i underetasjen der, uten utsikt overhode..

Jeg har hatt Phil&teds sportvogn med søskensete i 4 år, og min nevø på 2 år, løper å setter seg i setet bak så fort han får sjangs, så at barna syns det er kjipt å sitte bak, og har liten oversikt der, har aldri vært ett problem. 2 av mine venner som har barn tett i tett har bare gode erfaringer med bruk av søskensetet..Den har vunnet flere innovasjons opriser for det brukervennlige designet og for sikkerheten.

Barna syns absolutt ikke at det er kjedelig å sitte bak, snarere TVERT IMOT:-) de syns det er anderledes og spennende, så de sitter der å skuer utover på sidene:-) så er det en STOR fordel å slippe en diger vogn, som veier mye og som er vanskelig å trille på f.eks handleturer..Denne vogna snur på stedet og er så lett og blir såå liten når den legges sammen. Dette er faktisk ganske viktige hovedmoment når du skal kjøpe vogn(vekt, volum, brukervennlighet...osv):-)

Til neste baby som kommer i april, kan jeg neste ikke vente med å kjøpe meg den nye Phil&Teds Vibe vognen! Den er fantastisk, og superpopulær. 1.parti ble utsolgt på èn dag!! P&T er også mye brukt blandt kjendisene i Hollywood, som er opptatt av at ting skal være korrekt og bra for barnet:-)

Annonse

Alle tror visst at fordi om Phil&teds er forovervendt, så ser man ikke barnet. Dette er helt feil..barnet har ansikskontakt med deg hele tiden pga luken bak..De ligger lunt og godt inne i en myk bærebag du kan kjøpe til. du kan også snu bagen og legge den bakovervendt, det er heller ingen problem! Bagen ligger like stødig begge veier:-)

Så er den heelt veltesikker og god og høy i ryggen så barnet ikke blir forvokst i vogna etter 2 år, som i de fleste andre 3 hjuls vogner..Jeg sverger til Phil&Teds..Jeg har en rød som skal selges m/søskensete(2008), bag(helt ny), single regntrekk for kun 3500kr!(ny pris ca.7500kr.!)Alt er lite brukt, for jeg kjøpte ny ett halvt år før ungen min sluttet med vogna..Hadde svart før, ville bare ha en annen farge for forandringens skyld.. Selges fordi jeg skal ha Phil&Teds Vibe vognen(en ny og dyrere modell)..

Må bare støtte denne! P&T er fantastisk; især når minsten er helt liten, men også senere! Våre på 1,8 og 4 år elsker den fortsatt! Og du kommer frem overalt, mens med en vogn der søsknene sitter ved siden av hverandre finnes det knapt den butikk du kommer inn i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...