Gå til innhold

Celine og Linnea får en lillesøster... Jeg trenger virkelig litt hjelp med navn!!

Anbefalte innlegg

Siden vi har rosa navn fra før så må vi og vil vi fortsette i den rosa gaten.

Jeg liker Emine så veldig godt og er jo egentlig ganske ulikt Celine, men de er jo identiske om du ser på bokstavene i navnene. Rimer, gjør de og.... Har lyst på Adele som mellomnavn. Mathea er ikke gubben helt fortrolig med.....

Synes dette er fryktelig vanskelig!!!

Fortsetter under...

Jeg synes Emine er veldig søtt, men synes også at Celine og Emine blir litt for likt, da begge slutter på -ine. I så fall hadde jeg følt meg litt utenfor hadde jeg vært Linnea :o) Hva med:

Celine, Linnea & Emilie

Celine, Linnea & Emira

Celine, Linnea & Milla

Celine, Linnea & Marina

Celine, Linnea & Melina

Celine, Linnea & Adelia

Celine, Linnea & Natalie

Celine, Linnea & Sofia

Celine, Linnea & Ella

Celine, Linnea & Tomine

Celine, Linnea & Nicoline

Celine, Linnea & Malene

Celine, Linnea & Josefine

Celine, Linnea & Kamille

Synes alle disse er veldig fine til.. Har du mellomnavn på Celine & Linnea? Om ikke, ville jeg ikke brukt Adele som mellomnavn på nr. 3, men som fornavn :-)

Emilie liker vi godt, men fadderbarnet vårt heter Emilia :D

Ja jeg har mellomnavn på begge jentene så tenkte egentlig mellomnavn på den siste også...

Natalie liker jeg veldig godt. Går ikke Tomine og Emine for det samme egentlig??..

Hvilket mellomnavn kan jeg ha hvis jeg bruker Adele som første navn?

Natalie synes jeg passer utrolig godt sammen med Celine og Linnea :-)

Beklager, jo, Tomine og Emine blir jo helt samme "problemet" - men det tenkte jeg ikke på.

Hva med:

Adele Natalie

Adele Emine

Adele Sofie

Adele Johanne

Adele Mari (lang i)

Adele Serine

Adele Martine

Adele Louise

Adele Pernille

Adele Karine

Adele Josefine

Adele Meline

Adele Marina

Adele Charlotte

Adele Betine

Adele Eline

Adele Mathea

Adele Helen

Adele Ulrikke

Adele Henrikke

Adele Olea

Adele Maria

Adele Sofia

Emine er kjempefint.. men det blir vel litt for likt Celine ja..

Syns Tomine passer kjemefint jeg! Ja, det slutter på -ine, men det begynner med To, så du får en annen stavelse i starten av navnet..

Celine, Linnea og Tomine er jo kjempefint :)

Celine, Linnea og Amanda

Celine, Linnea og Ingelin

Celine, Linnea og Felicia

Celine, Linnea og Sofie

Celine, Linnea og Aurora

Celine, Linnea og Nathalie

Celine, Linnea og Victoria

Celine, Linnea og Nikoline

Celine, Linnea og Olivia

Celine, Linnea og Othilie

Celine, Linnea og Mathilde

Celine, Linnea og Martine

Celine, Linnea og Maline

Celine, Linnea og Ulrikke

Celine, Linnea og Josefine

Celine, Linnea og Hermine

Celine, Linnea og Helena

Celine, Linnea og Amelia

Celine, Linnea og Kristiane

Celine, Linnea og Julianne

Annonse

for å være helt ærlig, så syns jeg Malin passer veldig godt, passer til navnene Celine og Linnea alle tre innholder "LIN" også går det jo ann å ha Malin Adele ? syns det er kjempe fine navn alle tre ;)

lykke til

Julie har vi tenkt på, men vet ikke om det er litt dumt når kusinen til min sambo heter det....

Er så lei av at alle navn er opptatt eller rimer på noe!!!!!!

Annonse

Andrea var det foerste som slo meg! Synes det klinger ganske bra.

Ellers kan disse kanskje vaere noe:

Anine

Helene

Elena

Aurora

Victoria

Noelia

Iselin

Sofie..

Ellers er jo Emine et fint navn det og! Synes ikke det var saa likt at det gjoer noe om du velger det.

Nei det er mange som sier til meg at selv om mange bokstaver er like i Celine og Emine så er de forskjellige allikevel... Fristelsen er stor, men føler meg litt fantasiløs ;)

Hun heter jo Celine Anie (etter oldemoren) så Anine og Anie er like likt. (Tenkte på Anie til jeg oppdaget det)

Iselin heter søsteren til samboeren min.

Hvordan uttales Noelia? Interessant navn jeg aldri har sett eller hørt før!

Celine, Linnea og Emine :-) Du har uansett Linnea i mellom, så ikke tenk på at Celine og Emine er likt - for det er totalt ulike navn. Ellers setter jeg Noelia som en god nummer to - ville styrt unna "poppis-navn" denne gang, siden du har Linnea, og Noelia er jo ytters sjeldent.

Tror det uttales som Nelia, faktisk :-) Ville skrevet slik, jeg da.. Men mulig det uttalles rett frem. Uansett, jeg synes Nelia passer bedre i Norge enn Noelia - høres afrikansk ut etc.

Takk for forslag :)

Rart hvordan man bor på en kant av landet og ingen har omtrent hørt Linnea før og forbinder det med en blomst i Sverige og så flytter vi tilbake til østlandet og i bhg er det 3 stk som heter Linnea!!! Har en mistanke om at det blir mange Emine etterhvert også, men tror jeg må tygge litt på det...

Er nok sånn med mange navn :) Linnea er mye brukt på østlandet, i alle fall! Kjenner 4 stykker Linnea + 1 Linea :) Men nydelig navn, da.

Synes Emine er utrolig pent *sukk*. Så flotte mellomnavn du hadde på jentene dine, Celine Anie og Linnea Madelen, var det ikke? Synes Emine Adele hadde passet perfekt inn :o)

Noelia er spansk, og uttales rett frem, akkurat som det skrives.(Som alle ord paa spansk. Grei regel!)

Jeg maa jo si meg enig i at det passe veldig bra til de andre to ja!

Celine, Linnea og Noelia. Like bokstaver i alle tre, myke og akkurat passe like. Og pene alle tre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...