Gå til innhold

Ferie i Spania ....mister barn der nede..utskrapning i Spania...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jenter

Jeg som mistet et i ár ...... skjer det igjen. Jeg var 9 uker pá vei kjempe glad og hadde lyst pá en super ferie. Ble marreritt av dette. Startet á blod sakte men sikkert og spanske gynekologen sa at det var ikke noe annet á gjore en á skrape det ut dagen etterpá. Hjelp ....tenkte jeg.

Ja......ná er jeg lei meg og má vente 3 máned om jeg vil prove igjen. Vil sá gjerne men er livredd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars stakkars deg, min dypeste medfølelse..

Skrevet

Hei,

stakkars deg, jeg synes veldig synd på deg!!! Jeg opplevde det samme tidligere i sommer, mistet min i Italia og hadde utskrapning der... Jeg håper det går bra med deg!!!

Dette var veldig trist...

stor klem

Skrevet

Forresten, en ting... I Italia sa de at jeg måtte vente i 3 måneder, og så ville de at jeg skulle ta p-piller i en mnd... Jeg snakket med gynekologer i Norge, som sa at det var unødvendig både med p-piller og så lang ventetid, i Norge sier de at man skal vente en syklus bare... Men dersom du har fått p-piller og tatt dem så bør du sikkert vente så lenge som de sa, for det kan visst være noe (i hvert fall i den typen de ville gi meg) som kan være skadelig for et evt nytt foster med en gang etterpå...

Skrevet

Hvorfor fikk du p-piller, har jeg aldri hørt om...?

Skrevet

Nei, det er ikke så rart du ikke har hørt om - de gjør ikke det i Norge. Gynekologen jeg snakket med i Norge hadde heller aldri hørt om det. Grunnen til at de ville at jeg skulle ta det var for å få normalisert slimhinnene fortere. Men jeg droppet det altså pga at jeg ringte gynekolog i Norge og fikk høre at det ikke var noen grunn til dette.

Hvorfor de i Spania sa at man skulle vente i 3 måneder vet jeg ikke, jeg bare gjettet at det var det samme som i Italia (de ville altså at jeg skulle vente i 3 måneder pga at jeg skulle ta de p-pillene). Det var også en type p-pille de ikke har i Norge... Rare greier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...