Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hei Jenter Jeg som mistet et i ár ...... skjer det igjen. Jeg var 9 uker pá vei kjempe glad og hadde lyst pá en super ferie. Ble marreritt av dette. Startet á blod sakte men sikkert og spanske gynekologen sa at det var ikke noe annet á gjore en á skrape det ut dagen etterpá. Hjelp ....tenkte jeg. Ja......ná er jeg lei meg og má vente 3 máned om jeg vil prove igjen. Vil sá gjerne men er livredd.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Stakkars stakkars deg, min dypeste medfølelse..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Hei, stakkars deg, jeg synes veldig synd på deg!!! Jeg opplevde det samme tidligere i sommer, mistet min i Italia og hadde utskrapning der... Jeg håper det går bra med deg!!! Dette var veldig trist... stor klem
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Forresten, en ting... I Italia sa de at jeg måtte vente i 3 måneder, og så ville de at jeg skulle ta p-piller i en mnd... Jeg snakket med gynekologer i Norge, som sa at det var unødvendig både med p-piller og så lang ventetid, i Norge sier de at man skal vente en syklus bare... Men dersom du har fått p-piller og tatt dem så bør du sikkert vente så lenge som de sa, for det kan visst være noe (i hvert fall i den typen de ville gi meg) som kan være skadelig for et evt nytt foster med en gang etterpå...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Hvorfor fikk du p-piller, har jeg aldri hørt om...?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Nei, det er ikke så rart du ikke har hørt om - de gjør ikke det i Norge. Gynekologen jeg snakket med i Norge hadde heller aldri hørt om det. Grunnen til at de ville at jeg skulle ta det var for å få normalisert slimhinnene fortere. Men jeg droppet det altså pga at jeg ringte gynekolog i Norge og fikk høre at det ikke var noen grunn til dette. Hvorfor de i Spania sa at man skulle vente i 3 måneder vet jeg ikke, jeg bare gjettet at det var det samme som i Italia (de ville altså at jeg skulle vente i 3 måneder pga at jeg skulle ta de p-pillene). Det var også en type p-pille de ikke har i Norge... Rare greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå