Alvepia *happy mum* Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Magen min er totalt "herpa"... renn på do hele tiden nesten å ondt å jævli, itj nok me det så har jeg nå besett med mens smerter og... ellers er jeg trøtt og har steike med hetetokter! ! Flere som har vært borti dette?????
Madam-mim Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Går på Progynova selv nå, og har gått på det noen ganger før. Har blitt ordentlig dårlig i magen alle gangene:S Ellers merker jeg ikke noe spesielt. Det er veldig varierende hva slags bivirkninger man får.
Alvepia *happy mum* Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 ok. Joda kjenner til dårligheten i magen.. vært lite søvn i natt pga a det... hihi
okeke Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 denne gangen har jeg ikke merket annet enn at jeg er trøtt
Nøtt Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Kjenner det til tider i magen, og jeg har hatt dager hvor jeg har vært veldig kvalm. Er også veldig trøtt,og har vært litt svimmel. I tillegg er jeg plaget med tørre øyne, men dette var mye verre sist gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå