Gå til innhold

Nytt BIM-treff, tirsdag 2/9 kl. 18.30...

Anbefalte innlegg

Hei og tusen takk for sist til doke som var på BIM treff 13.aug.. Det var kjempekoselig å treffe så mange kjekke gravide damer og dele erfaringer og å bli kjent.. Som me blei enige om skulle eg ta på meg å sette opp nytt treff, så nå er det bestilt plass på Phileas Fogg ( med litt bedre bord enn sist;-)) til 12 personer.. Men håper det kjem fleire enn det, ingen problem å forandre bestilling.. Så då håper eg å sjå igjen dei fleste fra sist og forhåpentligvis mange nye og.. Snakkis...:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138473348-nytt-bim-treff-tirsdag-29-kl-1830/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei - hvis jeg ikke har født vil jeg gjerne være med. Det blir mitt første BIM-treff - og sikkert det siste før termin 06.09.08:) Skal jeg bare kikke meg om etter et bord med kulemager rundt, eller står det BIM på bordreservasjonen?

Hei sann hoppsann!

Jeg vil også bli med! Har termin 16 september, så det blir nok mitt første og eneste før lille gutt kommer! Hmm.. satser på å finne frem....

Ehm.. Frøken Freken, kanskje vi kan gå sammen? Om du ikke melder pass pga fødsel da! *spennende*!

;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...