Gå til innhold

Nytt BIM-treff, tirsdag 2/9 kl. 18.30...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og tusen takk for sist til doke som var på BIM treff 13.aug.. Det var kjempekoselig å treffe så mange kjekke gravide damer og dele erfaringer og å bli kjent.. Som me blei enige om skulle eg ta på meg å sette opp nytt treff, så nå er det bestilt plass på Phileas Fogg ( med litt bedre bord enn sist;-)) til 12 personer.. Men håper det kjem fleire enn det, ingen problem å forandre bestilling.. Så då håper eg å sjå igjen dei fleste fra sist og forhåpentligvis mange nye og.. Snakkis...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne være med!! :o)

Kom meg ikke sist gang, da jeg måtte på jobb. :(

Skrevet

Hei og takk for sist, veldig koselig kveld. Gleder meg til neste gang. Vi ses.

Skrevet

Hei og takk for sist! Jeg kommer denne gangen også. Gleder meg allerede :)

Skrevet

Heisann!

Har vært på 2 treff og skulle gjerne vært på dette også, men ska på svangerskapskurs. Håpe det passe neste gang!

Skrevet

Hei, jeg har lyst til å være med. Har ikke vært med på dette før jeg,men det høres veldig koselig ut.

Skrevet

Hei - hvis jeg ikke har født vil jeg gjerne være med. Det blir mitt første BIM-treff - og sikkert det siste før termin 06.09.08:) Skal jeg bare kikke meg om etter et bord med kulemager rundt, eller står det BIM på bordreservasjonen?

Skrevet

Hei sann hoppsann!

Jeg vil også bli med! Har termin 16 september, så det blir nok mitt første og eneste før lille gutt kommer! Hmm.. satser på å finne frem....

Ehm.. Frøken Freken, kanskje vi kan gå sammen? Om du ikke melder pass pga fødsel da! *spennende*!

;o)

Skrevet

Beklager min uvitenhet, men er dette kun for 3 trim damer? Jeg er kun 11 uker på vei, men kan godt tenke meg å treffe andre gravide jenter / damer fra Stavanger etterhvert.:)

Skrevet

nei har ikke noe å si hvor langt du er på vei, er for alle. jeg er bare 22 uker på vei.

Skrevet

Dette vil jeg også være med på!

Ingen i vennekretsen er gravide, så gleder meg til å møte dere:)

Skrevet

hei lurte på om eg og kunne bli md:)første gang får mg og.har termin den 9nov.

nemo23

Skrevet

Hei nemo 23.

Klart du kan vere med, alle er hjertelig velkomne her, samme kor langt ein er komt i svangerskapet.. Dess fleire, dess kjekkere:-)

Skrevet

Hei!

Jeg kommer og tar med meg søs som er en mnd lengre på vei. Jeg er 18 uker i morgen!

Blir vårt første treff:)

Skrevet

Eg har termin på tirsdag....men hvis d ikkje har skjedd någe så komme eg og=)

Skrevet

Hei,

Håper å komme meg avgårde denne gangen.

Forrige gang sovnet jeg på sofaen, hehe...

Gleder meg, andre med termin i begynnelsen av oktober?

Skrevet

heihei. jeg håper det ikkje er for sent å melde seg på. for jeg og en veninne har veldig lyst å komme:)

Skrevet

Neida, er ikkje for seint..:-) Nå skal eg ringe ned og seie at me blir fleire enn 12 stk.. Tenk heile 18 stykk har meldt seg på, det er jo kjempebra:-) Snakkis i morgokveld.. Glede meg...

Skrevet

Vi er ihvertfall to og kanskje tre til som tenker å prøve dette ut 2/9...

Blir hyggelig å treffe flere i samme situasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...