2hærligegutter Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Drikke kamille te. Leste i en bok i går om litt urolige barn ved og under legging, der ble det annbefalt 50/50 blanding kamillete- melk og en barneskje honning(for barn over 1 år). Kunne tenkt meg å prøve for gutten er en mark når han skal legge seg.
BobleKroppen Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Kan ikke du drikke da, hvis du ammer? Blir vel litt på samme måte som de anbefaller fennikelte mot magesmerter. Mamma drikker, og baby får under amming.
2hærligegutter Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Hvor fort vil det gå over i melken da, hvor lenge i forveien burde jeg drikke det for at han skal få det i blandet mm
BobleKroppen Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Aner ikke. Men om du drikker etpar kopper iløpet av dagen kanskje?
lille sprelle Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 babyen minhar fått 1 ml fenikkelte mot magen 3 ggr daglig en periode. anb av hs
MamaMia76 Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Bruk for all del ikke honning! Det kan være kjempefarlig for små barn!
2hærligegutter Skrevet 17. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2008 Det var vel kanskje det jeg skrev og eller. Det er faktisk ikke mange årene siden at man fant ut at honning KAN være farlig for barn under 1 år, de må ikke nødvendigvis gjøre det om til gift i kroppen. Men jeg ville selvsagt ikke gitt det til et barn under året. Spørsmålet mitt gjaldt kamille te
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå