Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hei, er veldig engstelig for det, vært hos legen, BT var 130/65, og hadde 2+ på Lev. Men har ikke noe særlig ødem, og ikke hodepine. Er jo litt overvektig, og legen mener at SF målet mitt ligger over normalen, men ikke mye.. Kan jeg ha sv.forgiftning? eller skyldes det noe annet?Har lest at det kan være f.eks sopp o.l... Hva tror folket?
ennah78 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Er det svangerskapsforgiftning hadde vel legen sagt det?? Når jeg gikk med gutten vår og fikk det, ble jeg sendt til sykehuset så de avgjorde om de skulle sette i gang fødselen eller ikke.. Håper du slipper sv.forgiftning da!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Def på sv.skapsforgiftning er stigende blodtrykk og protein (eggehvite) i urin. Leukocytter i urin tyder heller på urinveisinfeksjon eller tilfeldig forurensning. Prøven bør ktr mtp om det er infeksjon, men BT som du nevner og ikke proteiner i urin tyder ikke på forgiftning. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå