Gjest Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Utrolig vanskelig. Liker vel egentlig bare Max, Filip, Jakob og Magnus.. Noen med litt sjeldne, men stødige, guttenavn på lur?
Vannmann35 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Hva med: Peter Jørgen Abel Herman Jasper Jesper Lyder Anton Helmer Vilmer
Gjest Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jørgen og Peter er brukt opp, har to kamerater som heter det, men liker: Anton - stødig, sjarmerende og flott Lyder - synes det er herlig Abel - liker det kjempegodt Jasper - det var litt tøft Helmer og Vilmer må jeg smake litt på.. Tusen takk!
Molla-67 Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Jeg elsker Max, Jakob og Magnus.... alle favoritter hos meg. Men ser av navnene du liker så tenkte jeg kanskje Peder ville falle i smak. Herlig navn synes jeg. Koselig på en liten gutt og stødig på en voksen mann.
prebs Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 (Jeg er veldig glad i Jakob og Magnus, Philip er også fint - skrevet sånn...) Hva med: Ludvig Johan Edvard August Bastian Sigurd Johannes Lars Eivind Mads Truls De er iallfall stødige etter mine begreper, men ikke så sjeldne, kanskje...; )
Gjest Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Jakob er kjempe fint. Liker også Filip, Max og Magnus veldig godt. Hva med: Isak Luka Felix Trym Storm Ask Mateo Teo Teodor Viktor William Benjamin Simen Sondre Tobias Jonatan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå