prebs Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Ellinor er vakkert : ) Liker også Ellisiv veldig godt!
Vannmann35 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Synes det er et koselig og pent navn :-)
Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Liker Ellinor veldig godt :-) Men er det litt maskulint...? Står vel mellom Olivia, Ellinor, Sofie og Elisabeth.. Men er så vanskelig!
sonne Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Liker ikke Ellinor så godt, men synes Ellinora er fint
Gjest Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Haha - må le når jeg hører det navnet! Oldemoren min har nemlig en helt SINNSYK venninne som heter det. Dame med de verste tennene, krøllete villt hår og briller - og som alltid skriker og er helt oppi taket... Må le hver gang jeg tenker på henne. Så må si at det er et snodig navn som jeg aldri har likt. Selv om damen er morsom hun, for all del - hehe.
ElliBelli Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Først og fremst vil jeg takke for alle de fine komplimentene av navnet mitt :-) Jeg heter Ellinor og er fornøyd med det :-) Jeg er så fornøyd at jeg egentlig har lyst å kalle en evt. datter for Ellie, men det blir nok litt for sært ;-) Ellers må jeg dra på smilebåndet over "Siklerotte" sitt innlegg :-) Skulle gjerne møtt denne navnevenninna mi ;-) Rart hvordan navn blir satt i sammenheng med ulike assosiasjoner :-) Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg er maskulin, men hvis du som skrev innelgget mener at ei "guttejente" er maskulint,.... så kanskje ;-)
marsbarn06 Skrevet 19. august 2008 #10 Skrevet 19. august 2008 Vi har hatt Ellinor og Sunniva som alternativer. Når vi har sagt det, har samtlige sagt "ja Sunniva er et fint navn" :-) Så jeg vet ikke jeg om Sunniva er så fint eller om mange har assosiasjoner til en eller annen gammeltante-Ellinor.... Vi liker det uansett.
Raggis Skrevet 19. august 2008 #11 Skrevet 19. august 2008 Ellinor er kjempe fint, har tengt på det selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå