Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Skal for første gang å bade i basseng i dag med jenta mi på fem mnd. Ser for meg mye kaving i garderoben og er redd ho skal fryse i bassenget.

Ho hadde rs viruset når ho va en mnd og lurer på om det er fare for å bli plaget igjen?.

Noen med erfaring de vil dele.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jenta di fryser i bassenget så vet jeg det finnes et badeplagg som du skal ha utenpå badebleie og som skal være varmende for de små mens de bader. Du kan bestille på babytrend.no (mulig jeg gjør noe fy-fy når jeg legger ut link men,men.....)

Har ellers ingen erfaring med babybading, skal begynne med min om et par uker så er ganske spent selv :)

Skrevet

Om det er et varmt basseng slik det er på babybading trenger du ikke være redd for at hun skal fryse. Da er det nok større sjans for at dere må opp av bassenget fordi hun er sliten. Når vi er på babybading går vi som regel etter 30-45 min. Da er poden både sulten og trøtt (selv om han har både spist og sovet før vi gikk i bassenget.

Om det er et "kaldt" basseng kan det nok kjelpe med badeklær som er ment for slikt. Ellers må du nok regnemed at hun blir kald (blå på leppene ganske fort)

I garderoben går det så greit så. Gjør deg klar først når dere skal inn og henne først når dere skal ut. Ha med noe hun kan ligge på i dusjen (stellemattene fra IKEA anbefales) of tulle henne inn i et godt håndkle når du dusjer og evt vasker håret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...