husmus &2 Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Noen som kan anbefale et bra sted? Jeg liker ikke å ligge på magen nå, tiltross for at alle sier det er greit, så jeg skulle gjerne ligge på siden og få en massasje. Det jeg egentlig trenger er kiropraktoren min, men jeg liker ikke tanken på å gå dit når jeg er gravid. Virker så altfor brutalt. Så...Noen som kjenner til en god massør for gravide i Oslo?
annemor80 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Jeg har gått til kiropraktoren min jevnlig gjennom hele svangerskapet (er 34 uker nå). Han er superforsiktig, de tar veldig hensyn til at kroppen tåler mindre etterhvert. De siste gangene har jeg ligget på siden og han trykker på helt andre måter. Gjør virkelig underverker for ryggen og bekkenet...! Så jeg ville tatt en prat med kiropraktoren om det er det du tror du trenger! Ellers så vet jeg at colosseum spa har noe gravid-massasje-pakke. Men det er jo fryktelig dyrt, og jeg tror det er mest bein, hode etc. (tilpasset dem som ikke kan ligge på magen). Men jeg har aldri prøvd det selv, så aner egentlig ikke
NormaJean Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 på grunerløkka spa og frisør (www.gsf.no) har de noe som heter Lille Spa, er en fin pakke med karbad(sånnt med bobbler og dyser), fotbehandling, ryggmassasje (jeg lå på siden) og ansiktsbehandling. tok ca 2 timer. kostet 950kr. jeg syns det var helt supert. det er ikke det mest "ekslusive" stedet, men funket for meg iallefall...... var der i uke 35 av svangerskapet. de er forresten veldig rimelige på andre ting som feks farge av vipper/bryn, voksing osv.
Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Ahead i asker har et godt tilbud til gravide- gravidtime. Kan anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå