Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Det er jammen ikke lett å skulle være en god mamma når man har en rygg som absolutt ikke fungerer. Man blir så sliten av det. Det stråler ut i lårene også så jeg klarer nesten ikke flytte på meg. Da er det ikke enkelt å raskt skulle være på pletten for å hindre 1-åringen i å gjøre noe den ikke bør gjøre. Det beste er å ligge rett ut, selv det gjør vondt. Men å ligge kan man ikke gjøre med ansvaret for et lite barn. Jeg bruker all den lille energien jeg har igjen på jobben. Jeg har nettopp begynt i en perfekt jobb for meg og synes det er ergelig å måtte gå å sykmelde meg nå. Jeg har sagt i intervju at jeg har helse til å jobbe 100% også. Jeg går til behandling for ryggen, men hjelper ikke mye. Ingen finner egentlig ut hva som feiler den. De som ikke har ryggvondt klarer nok ikke sette seg inn i hvor ille det kan være. Det gjelder også barnefar. Han har litt vond rygg og tror nok ikke at jeg har det værre enn han. Han skjønner altså ikke at jeg trenger hjelp med alt omtrent hele tiden. Bare å skifte bleie sliter omtrent totalt ut både meg og ryggen. Samboer skal være hjemme klokka ti så nå sitter jeg bare å venter, og han skal pent få være hjemme resten av dagen å hjelpe til... Måtte bare skrive av meg litt smerte. Det er så ufattelig vondt-(
MathildeC Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Huff, ville bare sende litt sympati din vei. Du har helt rett i at andre ikke skjønner hvor vondt det er - husker jeg tenkte det samme da jeg midtveis i svangerskapet fikk problemer med ryggen og alt var vondt. Ligge, sitte, spesielt gå var vondt. Det var helt forferdelig, og jeg husker jeg aldri skulle kimse av noens ryggproblemer igjen. Og ingen kan jo hjelpe. Var hos lege og fysioterapeut. For meg gikk det heldigvis over etter noen uker med aktiv sykemelding. Håper du blir bedre snart!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Godt med litt sympati:-) Jeg har slitt lenge med ryggen, men det er bare perioder som er helt ulevelige. Men de varer opp mot en uke og det er slitomt. Da er det kun ligge som fungerer. Men men, det går jo over igjen. Det er litt frustrerende at jeg bare er 25 år og skal ha ryggen i noen år til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå