Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Er det noen som bruker fert i Haugesund her? Jeg har begynt på sprøyter nå og skal på UL 22. Første gangen for meg..Jammen mye nytt og skummelt for tiden! Hadde vært godt å få snakke med noen i samme situajson.. :)

Ha en flotters dag og nyt siste dag av helga!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg har hatt 2 pp i Haugesund uten hell så neste gang blir det Danmark for min del, men for alt i verden ikke for at det er noe galt i Haugesund for de er kjempe flinke og utrolig koselige, men har hørt så mye positivt om de i Danmark at jeg vil prøve en gang der nede. Ønsker deg Lykke til og håper virkelig at det lykkes for deg. Tvi tvi

Skrevet

Tusen takk for det og tvi tvi til deg også!! :)

Skrevet

Vi har nettopp blitt henvist dit, så nå går vi og venter... Hvor lang tid tok det fra du ble henvist til du hørte fra sykehuset?

Skrevet

Jeg ble overflyttet fra Porsgrun så for meg tok det bare 3 uker til jeg begynnte på nesespray. Problemet mitt var at ikke egget festet seg :-(

Skrevet

Hei håperen!

Jeg holder til i Haugesund og de er utrolig behagelige. Du trenger ikke å grue deg for det kommer til å gå fint.

Jeg skal også på UL 22 og det er spennende tider fremover for oss begge. Dette er mitt tredje forsøk og denne gang skal de sette inn to egg. Jeg er i fin form, men gleder/gruer meg....

Kanskje vi sees på gangen på sykehuset.. :-)

Lykke til Håperen:-)

Skrevet

heia..eg holde t i haugesund:) min første gang å e kjempe spent...du e nåk komt litt lenger enn meg..ska kje på ul før 5 sept...lykke t:)

Skrevet

Heisann!

Vi hadde første forsøk i Haugesund nå i vår, og de er rett og slett fantastiske der:) Både leger og sykepleiere som vi var i kontakt med var utrolig behagelige og lette å prate med, og de gjorde alt for at vi skulle ha det så bra som mulig gjennom forsøket.

Flinke er de også, i dag er jeg i min 21. uke og har en liten ICSI-gutt i magen min som sparker og hopper rundt der inne:)

Lykke lykke til alle sammen!

Skrevet

hei håperen!!

Eg holder til i haugesund og har også benyttet fert. i Haugesund. Eg syns de var kjempeflinke og koselige der. Me fekk desverre ingen egg til frys så me var veldig spente på om det ena egget kunne bli til en liten baby. Me va ssååååå heldige at det ble klaff på første IVF forsøket. Nå e jenta vår litt over 6 mnd og me e nå klar for neste forsøk. Gleder meg !!! skal ta ein tlf til sykehuset ila uken for å avtale start.

Bare send meg mail ell noe viss det er noe du lurer på. Bare kjekt å hjelpe til!!!!

Skrevet

Heisan :)

Holder til i Haugesund eg og! Hos Hausken. Gjekk igjennom en fsh-stimulering i desember 07...skal ta en ny fsh-stimulering nå i september :) Gleder meg til å begynne på igjen!!

Noen i byen som kunne tenke seg å møtes?? Hadde vært kjekt å snakket med andre i samme situasjon :)

Skrevet

Hei!

Eg bor i hgs, og har både vært hos Hausken og på sykehuset.

E veldig imponert over begge plassene! Koselige sykepleiere og flinke leger.

Me va så heldig å bli gravide når eg hadde begynt på nesesprayen, nå e jento mi 8 mnd, men om me ikkje sko vært å heldige med nr 2 så vet eg kor eg vil ha hjelp.

Skrevet

Heia:-)

Hgsd og Hausken her. Jeg er gjerne med på et treff med jenter i samme situasjon jeg....Gamle er dere da jente?

Skrevet

Hei! Ja, jeg har fått et kjempegodt inntrykk av de i Haugesund når jeg var inne på utredning.. Da håper jeg virkelig det lykkes for deg/dere i Danmark!!

Fingers and toes krossed! ;)

Skrevet

Oi! Det vet jeg ikke om jeg kan huske. Det er så lenge siden. Vi har tatt ganske lang tid før vi ville sette igang med behandlingen ser du..Når vi først kunne time det hele ville vi Reiste på storferie til USA og litt sånn først.. :) Men jeg kan ikke huske at det tok så veldig lang tid.

Håper dere slipper å vente så lenge da!

Lykke til med undersøkelsene :)

Skrevet

Oi, ble visst to innlegg som svar der..Jaja..sånn er det når man er ny i dette her.. :)

Skrevet

Hei Hvite Due :)

Ja, jeg synes de har vært kjempegreie i Haugesund, så det er egentlig ikke det jeg er mest bekymret for. Heller at det ikke skal bli det resultatet som vi ønsker.. Men vi får tenke positivt! :)

Håper du har fått mange fine egg når du er på UL på fredag!!

Sees kanskje i gange ja :) Jeg skal klokka 11..

Skrevet

Då e du midt i hormonenes verden du då ;) Eg hadde masse hetetokter i forige uka. Holdt mannen min våken på nettene fordi eg vrei meg i varmen..

Håpe du sleppe så mye bivirkningar!

Lykke te, å bara spør om noe hvis d e noe..

Skrevet

Så bra! D e godt å hørra litt solskinnshistoriar og :):)

Skrevet

Hei Marthemor

Gratulerer med deres ICSI-gutt! *kjekt!!!* Lykke til i graviditeten! :)

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...