Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt meg en Teutonia Spirit og trenger nå som høsten kommer, en vognpose. Jeg prøvde skinnposen fra forrige Teutonia (til softbagen), men som jeg skjønnte på forhånd ble den alt for stor.

Hvilken pose bruker dere som har Spirit-vogna? Visste at bagen ikke var stor, men er det noen varme, gode poser som passer godt. Babyen min er snart 6 uker. Går det med voksiposen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138471258-teutnia-spirit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har altså softbag? Da får du ikke plass til voksiposen oppi der. Det du kan gjøre hvis du vil ha voksi er å kjøpe bæreplata og bruke posen som softbag, men da får du ikke brukt teutonia sin softbag da. Jeg vill ha valgt å kjøpe en dunpose med lammeskinn i bunnen. Det går fint oppi softbagen, må krølle den litt sammen, men går helt fint. Vi har Odenwalder Lammy, det er da med lammeskinn i bunnen. Knallfin, varm, myk og fin pose.

Evt se www.lilleprinsen.no for andre dunposer.

Barnas Hus har tilbud på en pose nå, men det er ikke med lammeskinn i bunnen. Er klart varmere med skinn, men nå vet jeg ikke hvor dere bor. Mange som er fornøyd med den som er på tilbud nå, den med bamse oppi. Se reklame på siden her... :o)

En liten baby kan fint ligge i vogna uten bag, sålenge den har det godt og varmt og lunt rundt seg. Ryggen er jo uansett lagt helt ned når babyen ligger der, så det har jo ikke noe å si.

Ville nok brukt mer enn bare dyne i bag, med mindre du har varme vintre slik som her hos oss. Ikke mye vi har brukt voksien den siste vinteren.

Dekker du da til med pledd og skinn under, og kler på babyen varme klær, burde det være bra nok.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...