Gjest Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Mathilde har begynt å ta totten. Og den vil jeg ikke la henne få. Noen kloke hoder som har tips på hva som vil få henne vekk fra totten? Hun har smokk, men hvis hun ikke hr den tar hun totten. Sier nei og tar den ut, bare sånn for å være litt konsekvent. Men det hjelper jo ikke meteren! Hun er 3 1/2 mnd gammel.
MammantilLeah Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Tror ikke det er så mye du kan gjøre egentlig, snuppa mi tok totten første gang den dagen hun ble født, gjorde det litt fremmover, så va det nesten helt stopp, men nå er det på an igjen, jeg gir sutten, men hu spytter sutten og tar mye heller totten... Jeg vil heller ikke at hun skal gjøre det, men kan ikke se hva jeg kan gjøre med det nå, hun er 3mnd... har hørt at noen har brukt et middel på tommelen som ikke smaker godt, men tror ikke det er noe man kan bruke før de er eldre...
SmashingMummy Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Ja, det er det samme her. Og forskjell på om om gnager på hender og fingre og om hun sutter på totten. Er litt skeptisk til å smøre på noe når hun er så liten ja. Får vente og se. Håper ikke hun fortsetter bare. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå