Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 med en 4,5 mnd baby? Er sånn i tvil hvor vi vil reise så tenkte jeg skulle få noen tips :-)
Gjest Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Vi kom nettopp hjem fra Tenerife med vår 5 mnd gamle baby. Tidligere har vi vært på Kreta (med større unger). Anbefaler Tenerife da temperaturen er mye bedre enn på Kreta, ikke så badstue varmt som på Kreta, mer som en god norsk sommer, alltid litt lufting, men ikke kaldt, bare deilig. Kveldene er akkurat passe varme. Så iforhold til å ha med baby, så anbefaler jeg Tenerife på det varmeste. Happy Baby leilighetene på Sunwing Fanabe resort på Tenerife anbefales. Veldig tilrettelagt for å ha med baby (egen vogn + annet tilbehør og terasse på bakkeplan ut mot babybasseng (og de andre bassengene) Alltid skygge på terassen som er veldig deilig. Bodde ikke i Happy Baby selv da vi hadde med to større barn også, men de vi snakket med som hadde disse leilighetene var veldig fornøyd).
Athina' Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Var i Rhodos på Sunving Restort kallithea i juni når Aiden var 5 mnd og det er en suveren plass for barn og voksne. Og har man ikke Happy Baby leilighet så kan man leie en pakke med ting - vippestol, seng, høystol, balje osv. Jeg må si at jeg anbfaler plassen på det sterkeste :-)
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 La Manga! Uten tvil...kom nettopp hjem derfra etter 3 uker, helt fantastisk! Leiligheten vår leies ut som et AS, så om du er interessert, så send meg en pm, så skal jeg gi deg nettsideadressa...alt av barneutstyr er der nede, 20 meter til plenen hvor du kan sette opp parasoll, liggestoler og plaskebasseng til tullemor, saltvannsinnsjøen rett over fliseveien med god trapp ned, ellers plaskebasseng og barnebasseng i bakgården.
Gjest Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Vi reiser iallefall til Tyrkia i år også! - 4. året på rad og 5. turen, denne gangen blir det annerledes, skal ha med lille gullet som blir ca. 5 mnd når vi reiser. Satser på å ta turen til Marmaris i år, og skal ha et leilighetshotell på et barnevennlig hotell. Ellers anbefaler jeg forøvring Side til familiereise! Sjekk ving.no f. eks !
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Ble Kreta på oss. Bestilte en Happy Baby leilighet så vi gleder oss masse. Nå er det bare å planlegge hva vi skal ha med.... Klarer sikkert å glemme noe alikavell tenker jeg :-s
mai mammaen til to Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 vi skal snart til mallorca. vi skal litt utenfor alcudia. gleder oss masse. har vært der før og vet at hotellet er kjempe fint. og helt på stranden.. mini er 4 mnd når vi drar. tror ikke det er så veldig varmt når vi drar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå