allergibarn Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Da sønnen vår startet i barnehagen i fjor, fikk han dette en gang om dagen. Han hadde ikke fravær første halvår! Deilig å slippe mye fravær fra jobb etter permisjonen, og godt for både små og store når alle er friske. Les mer her; http://www.medtech-pharma.no/produkter/detalj1.asp?ID=15
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 ååå...hvor får man kjøpt det hen da og hvor mye koster det...???
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Ja, og barn SKAL faktisk være syke av og til. Slik blir immunforsvaret sterkt og motstandsdyktig.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Når barna har vært syk sammenhengende siden bhg start er man vel villig til å prøve alt, så dette skal prøves ut Både på store og små )
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 gir du det kun når de har blitt syke eller hver dag?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Jeg leste om det i går kveld, og det står at det kan gies som kur når du merker symptomene, men ellers kan du gi litt hver dag for å forebygge og gjøre imunforsvaret sterkere. Fant INGENTING negativt om dette produktet. Er møkklei sykdom nå, så det skader ikke å prøve. Lille gull her har ennå ikke vært en full uke i bhg etter start
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Ven nå har snuppa vært i bhg 7 mnd og har enda ikke vært sjuk...
Snupi27 Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 får håpe det funker på andre barn og da =) skjønner godt at det blir slitsomt om barna er syke hele tiden etter at de begynner i bhg så jeg hadde nok gjort det samme.. heldigvis har emilie ikke vært så mye syk.. begynte i bhg for 4 mnd og vært hjemme 2 ganger.. ene er nå etter at hun ble smittet av pappaen sin som var forkjøla..
Fødemaskinen Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Jeg er helt enig i at barn bare har godt av å være syke, men nå har Noah(og resten av familien) vært syke siden september, så nå er det nok. Jeg kjøpte sambucol(kr 179) på apoteket for 2 dager siden, med tanke på å bruke det selv. Har foreløpig ikke merket noe effekt, da jeg i dag våknet med dobbeltsidig øyekatarr og har hostet halve natta. Som jeg forstår virker den best på virus, det står antivirin på flaska. Øyekatarr forårsakes av bakterier som regel. Nå skal jeg jammen prøve det på poden også. Den tanken hadde ikke streifet meg, så takk til HI.
line_n & sara Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 barna bør jo bygge opp imunforsvaret sitt, men bruk heller sambucol (eller svarthyll som det heter her til lands) når de først er blitt syke, ikke forebyggende. man skal heller ikke ta antivirus/antibaktrielle tinkturer/tabletter daglig, kroppen trenger en pause fra disse, pluss at man blir litt for vant med å få hjelp til å bekjempe bakterier.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 4. desember 2008 #12 Skrevet 4. desember 2008 Takk for tips Her har vi vært mye syke i høst, jeg og lillemor. Har gitt henne Propolis (med solhatt, fåes hos helsekost) og jeg ser denne inneholder det samme pluss svarthyll. Må prøves
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå