Gå til innhold

Hva er det beste dere drikker? (alkohol) TRENGER TIPS TIL BURSDAGEN MIN

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

=)

Skrevet

Beklager trønder, kan nok ikke hjelpe deg. Drikker ikke selv, men er jo fint med en liten velkomstdrink når de kommer iallefall...

Skrevet

ja, det var lurt =))) TUSEN TAKK FOR TIPSET =)

det har jeg ikke tenkt på.. mye annet jeg har i tankene som skal skje den kvelden. men akkurat det hadde jeg ikke i tankene. KJEMPE SMART =)

så var det bare å finne ut hva som skal være velkomstdrinken da........

jeg drikker skjelden selv. har ikke drukket på 2 1/2 år nå..

Skrevet

Jeg er selv veldig glad i rødvin - kanskje ikke noe å drikke seg kjempe full på. Men så drikker jeg meg sjelden full. Før da jeg gjorde det så drakk jeg mye whisky og cola, og bacardi og cola...

Skrevet

Hva med en peach chanei (vet ikke om det skrives sånn) med en jordbær

oppi til velkomstdrink? I stettglass.

Skrevet

eg drikker en del bacardi razz blander med cola! kjempe godt. men bør være KALD!! ellers kan du jo kjøpe noen drinkmix på butikken?

før drakk eg/vi absolut vodka (kan bruka hva som helst ren vodka) blandet med strawberry drink mix, hadde sprite å en dæsj sitron.. eller kan du jo gå inn på kvasir å søke på drinker eller noe å se der..

drikker du ikke sprit er det mye hvitvin som er god. spesielt en som heter Rosemountain (tror eg da)

Skrevet

dei eg skreiv er vell ikke dei beste velkommsdrinken utenom hvitvin da :)

lykke til :)

Skrevet

Tusen takk jenter =) dere er så snille =)

Skrevet

Liker best Mohito og rødvin. Har inntrykk av at de fleste som smaker mohito liker det så det kan kanskje være en forfriskende velkomst drink

Skrevet

Jeg elsker White russian, san fransisco, Lennart, mojhito? er også god..

Ellers så elsker jeg frukt drinker, men det er jo mere omstendig å lage om det er hjemmefest;-)

Skrevet

Venninna mi og jeg drev og eksperimenterte med drinker en helg (for ca 100 år siden føles det som :))

Blandet litt juice (en type du liker) med masse jordbær og isbiter og bols jordbærlikør i en blender. Ble veldig godt hehe... men ganske søtt da. Kunne sikkert med fordel vært litt sitronsaft eller noe i.

Ellers er noe av det beste jeg vet en iskald Guinnes. Mmmmmm

Skrevet

Sex on the beach kan også brukes til velkomstdrink. Den er søt, men litt frisk også.

Ellers er jeg en fan av smirnoff ice, bacardy breezer og slik.

Eplesmirnoff med eplemost og sprite er kjempegodt!!

Skrevet

Etterv at jeg fikk barn har jeg blitt kresen på alkohol. Går mest i cider og irish coofee. Men nå har jeg komt over en deilig drink:

-Vodka.

-Litt sprite brus. ( litt mindre menge sprite brus enn det du bruker av vodka.)

- Fersken iste i resten.

Deilig:-) Ekstra god med mye isbiter i. Den må ihvertfall være skikkelig kald!

Skrevet

åå, den er kjempe god NoDoubt! drakk mye av dte da eg var mindre..

Skrevet

Denne er knall god, tror nesten alle liker den:

4 cl Barcardi Razz (kald), to båter med lime (klem ut safta og kast skrotten i glasset) fyll opp londrinkglasset med sprite. Jeg liker det litt søtt, så jeg har nesten 1 ts sukker i. Masse isbiter, rør rundt.

Det er den beste drinken jeg har smakt på år og dag...*ler* Farlig god!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...