Gjest Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Jeg trenger ny stellebag og har sett meg ut Skip Hop Via Messenger eller duo. Er det noen her som har en Skip Hop stellebag, og i tilfelle hvilken? Er du fornøyd og hvorfor? http://www.lilleprinsen.no/subcategory/11160/11160.html
Trine_80 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Jeg har skip hop og er kjempefornøyd! Handlet her: http://www.kiwikidsgear.com/ Skip Hop dash Canvas Diaper Stroller Bag - Black Deluxe (NB: Toll kommer utenom 65US$) Eneste ulempen jeg har hatt med denne er låsene på lokket (metall/magnet) så jeg har ødelagt noen bankkort før jeg fant ut hva det var. Har nå alle kortene i egen kortmappe som tåler slikt. Kunne ikke vært foruten denne bagen!!
Mammamia77 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg har Skip Hop, men husker ikke hvilken type. Det er i allefall den typen med lokk på. Kjøpte også den fra kiwikidsgear.com, men betalte ikke toll. Sendte mail til kiwikidsgear ang. dette og de sa de alltid skrev at pakken var en gave. På den måten unngår man toll. Jeg har nettopp kjøpt min... Er kjempefornøyd med stellebagen :-)
MathildeC Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Jeg har skip hop og har generelt vært kjempefornøyd. Det eneste er at jeg var dum nok til å kjøpe en type bag uten lokk... så hvis det regnet masse kunne det bli vått inni. Men selv her i Stavanger har det gått rimelig bra altså. Og så er den fin nok til å bruke som vanlig veske senere.
Trine_80 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Jeg sendte også mail om at det skulle være en gave... Måtte fortolle fordet!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Har skip hop dash - den med lokk. Superfornøyd! Den har mange rom sånn at det er lett å holde orden i den og finne det man skal i farta!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Jeg har en skip hop dash (kjøpt ubrukt av en veninne) og er super fornøyd. Akkurat passe stor til det vi skal ha med (til vanlig) og henger fint på vognen.
*Dora* Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Jeg har skio hop dash canvas, som jeg lurer på å selge, var egentlig veldig fornøyd med den, men så ble jenta mi "flaskebarn" og da følte jeg at veska ble for liten... Men kjekk veske med mange praktiske rom
Gjest Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Tusen takk for svar:-) Da har jeg bestilt min nye stellebag fra http://www.kiwikidsgear.com/ og itillegg spurt de om å skrive gave på pakka:D uten toll er det jo halv pris i forhold til Norge og det er inkludert porto!! I love den lave dollarkursen:D
Nattinatta Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 En sparen MYE på å kjøpe på ebay.com også! Ennå billigere! Jeg har duoen, men nå når lillegutt har blitt flaskebarn er den litt liten ja... Søren også. ! Hvilken stellebag har bedre strørrelse til dette?
Gjest Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 Takk:-) Har sjekka ebay, de hadde ikke den via messenger som jeg fant ut passa best for meg. Vet desverre ikke om stellebag som er bra med tanke på flasker..
3 små gull :) Skrevet 13. oktober 2008 #13 Skrevet 13. oktober 2008 Hvordan fikk dere til å betale den. Kom opp at det var feil med betalingen til meg...skjønner ikke. Hva skriver en på sip code/postal code?
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #14 Skrevet 14. oktober 2008 Nå begynner det å bli en stund siden...men jeg pleier ikke å skrive noe på zip code. Men det kommer som regel frem hva som er feil, en rød stjerne eller noe. Jeg bestilte den Skip hop via messenger og er veldig fornøyd;-) De skrev gave eller mindre beløp på pakka, så det ble ingen toll:-) - tror jeg spurte om det i en mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå