Gå til innhold

Får to tette...vurderer EMMALJUNGA søsken/tvilling-vogn...noen med erfaring fra en av disse? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har selv emmaljunga edgen, syns den er super, omenn litt vel svær å tung. likevel, d er en såpass lun, stabil og kvalitetsmessig bra vogn, at jeg vurderer å prøve en emmaljungavariant som søskenvogn, å... men vil gjerne høre fra noen av dere som har en sånn vogn, om fordeler og ulemper... :)

på forhånd, TAKK ! :D

Fortsetter under...

Skrevet

Ta en tur i butikken og sammenlign Emmaljunga med andre søsken/tvillingvogner. Jeg har Teutonia Team Alu og det er den vognen med best plass til ungene. Selv om yttermålet på tvilling/søskenvogner ofte er mellom 75 og 80 cm varierer plassen ungene har til rådighet veldig. For meg ser Emmaljunga sin tvillingvogn ut som en enkeltvogn i sammenligning med min Teutonia. Tror ikke du blir fornøyd med til eldstemann som jo vel er over året. De skal jo gjerne ha plass til vinterpose m.m. også.. Dessuten har den Emmaljunga søsken/tvillingvogna som har vendbar sportsvogndel ikke svingbare hjul foran, og det er ganske tungt for skuldrene å manøvrere.. Jeg hadde også velgt en søskenvogn hvor du kan ha hardbag til babyen. Mykbager tyter lett over til plassen ved siden av og stjeler plass, dessuten vil gjerne søskenet lene seg over i bagen til babyen for å kose og titte. Babyen ligger litt bedre beskyttet i en hardbag. Lykke til med to tette! Det er kjempekoselig men travelt :-)

Skrevet

skal ta en titt på den vogna :)

ja syns d var litt rart at jeg ikke kunne velge hardbag i stedet for soft... og d med de hjula lurte jeg litt på...tror d bare er den dårligst utstyrte modellen som har svingbare forhjul? d er dumt... ellers syns jeg de ser fine ut, men jeg har ikke vært i butikken å kikka ennå...:)

blir 16 mnd i mellom, så d blir nok travelt ja ,) men gleder meg mye ... unger er jo så herlige ! :D

andre som har emmaljunga tvillingvogn? =)

Skrevet

hei:)

når jeg hadde tvillingvogn til nr 2 og nr 3. det er 21 mnd mellom de.

hadde jeg en emmaljunga cerox.

for og være helt ærlig syns jeg det var veldig dårlig plass i den.

ellers var det en bra vogn. har en emmaljunga cerox nu i enkelt vogn og det er en bra vogn:)

lille bane brukte ligge i voksipose og store karn satt i reima dress på vinteren og da var d temmelig trangt..

hadde ikke mulighet til og ha nå myk bag oppi sia bane lå i voksipose, ville aldri blitt plass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...