Gå til innhold

Vil spise så sjeldent plutselig... Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 8 uker som plutselig har begynt å spise så sjeldent. Han tar kun et bryst til hvert måltid. I dag har han spist kl 09, 11.30, 15.30 og 19.30. Prøvde å legge han til igjen nå før jeg la ham, men han nekter å spise. Har prøvd flere ganger innimellom i dag å legge ham til, men blir illsint og skriker. Prøvde å amme kl 14.30 - da var det tre timer siden han hadde spist, men nektet. Utdrivningen kom i gang mens jeg prøvde og melka rant inn i munnen hans, men spytter ut igjen og hylskriker.... Han har vært sånn de siste dagene nå. Kan jo også legge til at jeg ammer kun en gang om natten og... Han legger seg i 21-22 tiden og spiser mellom 03 0g 06 om natten. Er dette normalt?? Han legger fint på seg da... Dette ble fryktelig langt men setter umåtelig stor pris på mange svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at så lenge han legger på seg som han skal så skal du ikke bekymre deg så mye. Det kan være at du har mer melk, og at han får det han trenger gjennom kun 1 pupp. Jenta mi også er som regel fornøyd med kun 1 pupp. :)

Skrevet

opplever det samme. Babyen min er 10 uker og de siste to ukene føler jeg at jeg nesten har sluttet å amme. Har jo ikke det, men fra å amme annenhver time omtrent, er hun fornøyd med mye lengre intervaller mellom måltidene nå. Jeg legger henne også til puppen mange ganger i løpet av dagen, men det er ikke alltid hun vil ha. Slår meg til ro med at hun virker fornøyd og at hun sover godt om natten. Har ikke veid henne i det siste så er jo litt spent på det......

Skrevet

Min er 10uker, spiser hver 4.time, ca 10min på hver pupp... Og har 8timersstell om natten, 11-7...

Min blir også sint som en tyrk hvis han ikke vil ha.. Men vi må huske på at sommeren er over, og det er ikke like varm.. La de få bestemme litt selv..

Skrevet

Min spiste også plutselig mye sjeldnere på dagen faktisk når hun fylte 9 uker.

da gikk det fra 45-60 min mellom måltidene til 2 timermellom og det var så deilig endelig og få litt tid mellom ammingene.

Synes ikke du skal bekymre deg så lenge han trives og spiser godt når ahn først spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...