bøllesneipen Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Har noen forslag til navn som passer til våre navn? er åpen for spesielle navn;)
Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Syns ikke helt Aina og Morten er i samme kategori, så litt vanskelig å finne navn som passer til begge, men kan nevne noen navn jeg syns er fine og noen litt spesielle som kanskje kan passe til. Luna Una Ava Ada Otilia Iben Viel Vielle Selene Jenny Ella Sofia Leah Linnea Matilda Matea Cecilia Liam Luka Olai Emrik Storm Ask Mateo Teo Teodor Isak Noah Jakob William Benjamin Niklas Nikolai
bøllesneipen Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 takkåtusentakk for mange fine navn;) har vært på tanken på flere av dem;)
Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Leon Julian Kasper Jesper Ludvig Rakel Ingeborg Aurora Andrea Wilma Hannah
Vannmann35 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Aina er finsk/samisk og Morten er dansk, jeg ville dermed holdt meg til Nordiske navn, dersom målet er at det skal klinge godt samme. Mye fint å velge mellom, som: Elida Una Maja Pernille Nicoline Linde Lykke Mons Viljar Ådne Edvin Eskil Tord Bo
Gjest Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 (Er Aina og Morten foreldrene eller søsknene?) Ikke at det er av betydning, men la bare merke til at albumet hennes het Aina
Gjest Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Åja, står jo i hovedinnlegget at det er DERES navn Jeg synes Una er utrolig fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå