Gå til innhold

MIN test,Pampers best :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pampers sensitiv våtservietter er dem beste til nå.Skulle tro det var balsam i.Lett og stryke,tar bort bæsj bra.Fuktige og gode.Har prøvd natusan,di var så tørre og ikke bra og få bort bæsj.Har prøvd andre typer også.Pampers bleiene er også best her.Er sikkert flere merker våtservietter,men pampers sine er så gode.Mange av di andre,så var di så rue,tørre.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at mesoft med vann og litt olje er best! Synes heller ikke at natusan sine var gode, men liker Neutral sine, har de i stelleveska :o)

Skrevet

Enig med at bleiene er alle tiders, men her i gården bruker vi x-tra sine våtservietter og mesoft kompresser når det skal vaskes, da unngår vi rød stump:)

Har ikke prøvd pampers sine våtservietter, men også enig i at natusan sine ikke er gode!

Skrevet

ok,tror ikke jeg prøvd Neutral sine.Pampers sine sklir så bra på babyhuden.Tar med seg mye,vasker bra.Men en ting jeg ikke tror er bra uansett er og tørke i ansiktet med våtservietter.Har sett på reklamen det blir brukt til det.Når jeg tørker hendene mine på våtservietter blir jeg ekkel på hendene.Litt klissete på en måte:)Som regel går jeg åver med en våtserviett skylt i vann etterpå.Jeg har prøvd ansiktet og det svir.Hjelper og skylle med vann etterpå.

Skrevet

Jeg pleier og kjøpe pampers sensitiv med 4 pakker i.Ikke så dyrt synes jeg.Henger 4 pakker isammen.Uten parafyme,kjempegode.:)

Skrevet

Jeg synes Neutral sine lukter så sinnsykt vondt jeg... :(

Har Firstprice/Coop sine i stelleveska, hjemme bruker jeg kun Mesoft med vann og noen ganger olje. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...