Gunner Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Moah Elena Tiril Elena Og hvis noen har noen skikkelig geniale navn som kan stå foran Felix, hadde jeg vært veldig takknemlig :-)
♥ Herligheten ♥ Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Moah Elena likte jeg ikke, men Tiril Elena var ikke ille Finnes vel noen navn som kan stå forran Felix, selv om ikke alle høres like bra ut.. Kommer med noen forslag jeg: Ola Felix Ole Felix Iver Felix Jone Felix Joar Felix Liam Felix Lars Felix Leon Felix Sam Felix Tor Felix Tom Felix Stian Felix Jan Felix Kom ikke på flere jeg.. Har ikke vurdert Felix som fornavn og heller hatt et navn bak? =)
Frustrert76 Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Tiril Elena er ok navn det.Lars Felix:)vet ikke j det var litt vanskelig
prebs Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Tiril Elena var finest! Foran Felix, hmm... Mads Felix Hans Felix Christian Felix Johan Felix August Felix
sonne Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Tiril Elena var ganske fint. Liker ikke Moah Elena
Gjest Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Jeg liker ikke Moah så godt, det blir for svensk. Tiril Elena er derimot veldig fint. Jeg syns Felix er finest alene eller som første fornavn, vanskelig å finne noe foran som klinger veldig godt. Syns disse forslagene kan fungere selv om det ikke klinger optimalt. Johan Felix Noah Felix Luka Felix Liam Felix
Gjest Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Jeg liker Tiril Elena best. Synes Tiril er et veldig fint navn:-) Moa bør i så fall staves uten h (ikke registrert på SSB med h, mens 70 personer uten). Men for meg er Moa kallenavn på en god kompis, så selv om jeg vet det er jentenavn, tenker jeg på en gutt... :-) Synes Felix står best alene, mye fordi det er vanskelig å finne navn som klinger fint sammen med det. Skal jeg forsøke meg på noen kombinasjoner, blir det Kay/Cay Felix, Hans Felix, Jon Felix, Lars Felix, Tim Felix og Trym Felix
Gjest Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Tiril Elena var finest Søtt navn! Jeg synes Bo Felix er tøft :-D
Vannmann35 Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Tiril Elena klinger best. Christian Felix Johan Felix Benjamin Felix Peter Felix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå