ElliBelli Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Både mannen min og jeg likte navnet Pia....helt til vi kom til å snakke om at vi skulle ha kjøpt oss en ny Pia-savakost. Etter det begynte jo fantasien å ta overhånd, og selvfølgelig så finner vi jo; Pia-nøtt... Hmmm, dette blir vanskelig, men vi har nok slått fra oss ideen om å kalle en jente for Pia...
Molla-67 Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Pia er kjempekoselig !!!!!!!!!!!!!!!! En av mine favoritter !!!
ElliBelli Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2008 Jeg og liker navnet Pia kjempe godt!!!! MEN......
Gjest Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Jeg syns navnet er veldig fint og har aldri tenkt på at det på den måten.
Vannmann35 Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Hunden vår het Pia, og har aldri tenkt på henne som en Pia-nøtt... He, he! Kjenner også flere tobeinte som heter Pia, og synes det er et flott navn. Det funker jo for Pia Haraldsen så ;-)
Gjest Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Jeg synes Pia er nydelig, tøft og feminint Ville aldri lagt det fra meg pga bagateller som Pianøtt osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå