Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Jeg har mest sannsynlig fått kjønnsvorter nå i graviditeten. Men jeg skjønner ikke... jeg har aldri hatt samleie med andre enn han jeg er sammen med nå, og han har hatt 1 annen som jeg vet om. Han har aldri hatt kjønnsvorter før.... Jeg skjønner ikke, er dette noe jeg kan få bare sånn uten videre? Eller har jeg fått det via typen min som fikk det av hun andre han var samme med? Dette er mange år siden. Men så bryter det ut nå pga jeg er gravid? Herregud så ekkelt og utrolig urettferdig! Vil ikke ha dette!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Du vet det er et virus som kan ligge latent i kroppen DIN eller? er ikke sikkert du har fått det fra han....
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Det er et virus som kan ligge latent i kroppen din, eller har ligget latent hos din partner uten at han har vist om det. Det er "vanlig" å få utbrudd under graviditet da immunforsvaret ditt er dårligere. Få en henvisning til en gynokolog som eventuelt kan fryse de bort hvis de blir for plagsomme. Det er stort sett fysing de gjør under graviditet. Men husk det smitter over til din partner også, så det hjelper ikke om du blir behandlet hvis ikke partneren din også blir behandlet... Jeg har fryset bort 3 ganger i løpet av svangerskapet og skal gjøre det en gang til...Litt vondt der og da, men går fort over igjen... Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 HVa er dette for noen svar da jenter! Les innlegget., "er ikke sikkert du har fått det av han da det kan ha ligget latent i din kropp". Hun har jo kun hatt samleie med 1 gutt - da må det jo være han hun har fått det av! Man får ikke HPV i underlivet uten seksuell omgang, så ja du har fått det av han. Han må ha fått det av en annen igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå