Snasken:) Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Det er 10 dager siden jeg fødte og jeg har blødd endel/normalt frem til i dag. I dag kjente jeg plutselig "noe" stort som kom ut. Løp på do og i bindet ligger det en blodklump på størrelse med en tennisball. Ble litt skremt. Dette skjedde aldri etter min førstefødtes fødsel. Håper og tror det er normalt, men fint hvis noen kan berolige meg og kanskje har opplevd noe lignende selv. Takker for alle svar!
Mauritius:) Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Det kan være rester av morkaken som kom! Hos meg også kom det en stor blodklump noen dager etter jeg hadde født!
Snasken:) Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Ok, da tar jeg det hele helt med ro. Puuh.. Tusen takk for svar!!
mammarettogslett Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 skjedde med meg også, var førstegangsfødende og fikk helt sjokk, trodde det var en innvoll som kom ut..(rasjonelt..hehe) Var morkakerester, fikk komme på sykehuset for ul og utskrapning jeg. Hvis det ikke kommer noe mer hos deg er det sikkert ikke mer igjen og alt bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå