Gå til innhold

Lunsjtreff på tirsdag?

Fanny08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi møtes på United bakeries på tirsdag? Får en håndverker på besøk kl.10, men regner med at jeg rekker det til 12. Er vi bare 2 igjen som ikke har født nå, forresten? Cammis og trine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke jeg kommer denne gangen. Har minst ett gjøremål om dagen neste uke og tirsdag er det barseltreff på hs..tror det holder den dagen :) Men neste ke der igjen er jeg gjerne med!! Synd det ikke ble treilletreff på onsdag, hva med å prøve igjen i Frognerparken tirsdag 26.?

Skrevet

Ja det nærmer seg at alle har født no...men eg er med på lunch tirsdag, skal nok greie å holde jentene inne til da:)

Skrevet

Jeg blir med på trilletreff tir 26. Dette har jeg ventet leeenge på ;o)

Må se om vi får med resten av gjengen. Trine skal føde i morgen så jeg tror ikke hun kan komme

Lykke til Trine ;o)

Sees på tirsdag

Skrevet

Jeg skulle gjerne møtt til lunsj tirsdag......... men det er et par små ting jeg må må gjøre først: Jeg skal FØDE imorgen (mandag)!!! Tv2 har hatt dårlig vekst siste ukene. Og har nå begynt å omdisponere resursene sine; hun bruker blodgjennomstrømmingen på hjerte og hjerne og ikke noe særlig på å vokse. Så det ble avgjort at mandag er dagen de skal ut. Fikk med meg min lillsøsters bryllup igår - jeg holdt det gående til kl 03.00 og er så glad for at jeg fikk være der!

Drar inn kl 8.30 imorgen tidlig. Ingen av barna ligger "til rette" - begge i sete og tv1 har ikke låst rompa i bekkenet mitt. De prøver å sette meg på riestimulerende i håp om at hun etter noen rietak skal trekke beina under seg og legge rompa nedi. Men skjer det ikke noe kjapt, så blir det ks. Og det er jo greit, hvis det er det som må til.

Idag blir en rar dag......følelsesmessig sterkt...... jeg er 2 barnsmor nå. Om 1 døgn har jeg 4......

Jeg skal kose meg med foreldrene mine, som er her (fra nord-norge) for bryllupet. Og de er overlykkelige at de, når omstendighetene med babyene er som det er, får hilse på de to små før de reiser nordover igjen.

Så skal jeg samle kreftene mine. Vi sees snart, jenter!

Skrevet

Lykke til, Trine!!!!! Tenkte på deg i går om du fikk med deg bryllupet... Koselig at foreldrene dine får hilse på de nye verdensborgerne før de vender snuta nordover :)

Skrevet

Du må ha lykke til i morgen, håper det går fort og greit:) kommer til å tenke på deg..Er litt rart å tenke på at eg den siste som gjenstår no... har hatt litt lekasje av fostervann og murringer så kanskje det nærmer seg noe...men håper å holde ut 1 el 2 uker til.

MASSE LYKKE TIL.

Skrevet

Satser på å bli med i neste uke - enten cafè eller trilletur. I morgen skal jeg til frisøren... :-) Skulle jo egentlig fjonge meg FØR fødselen for å se frisk og fresh ut på barselbilder (HAHAHAHA - særlig...!!)

Skrevet

Lykke til Trine!!!!

Jeg vil veldig gjerne være med på trilletreff neste uke!

Kan vi ta en annen dag enn tirsdag? Jeg skal på barseltreff den dagen:-(

Mandag?? Gleder meg til å treffe dere igjen:-)

Skrevet

Blir det kafe/lunch treff i morgen?? Eg kan iallefall, men er vel bare meg igjen som ikke har født no, hehe

Skrevet

Jeg har veldig lyst! Men håper det melder seg flere enn bare oss to Cammis, i tilfelle håndverkeren ikke blir ferdig! Jeg kommer om jeg ikke hører noe annet! :) Må da være noen flere med barn som kan?? :)

Ps! Nye er også hjertelig velkommne! Vi vil gjerne ha flere med i vår tvilling-klubb!!!

Skrevet

Dere har glemt meg dere (hulker og gråter..) Var jo med på 3 eller fire treff....

Har ihvertfall ikke født enda. Er uke 37 nå.

Har vonde kynnere og noe nedpress, men har vært sånn flere uker. ser ikke ut til at mine snupper har det travelt med å komme til verden.

De ligger på ca 2,5 kg, og trives godt der inne. Så blir vel ikke satt igang med det første heller.

Skrevet

Ja det er sant at vi er flere, masse lykke til Annikmor:) Tror ikke eg kan komme i dag, våkna med veldig vondt i hodet så får stå over denne gang, håper det ikke er for seint at du(fanny) og flere ser det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...