Gå til innhold

Halsbrann

ღ Juksemaker pipelort +spire ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er på besøk fra "bli gravid".

Dere som hadde halsbrann som symptom, hvordan var det?

Klump i halsen, raping, brennende følelse? Eller hvordan liksom??

Gått med en klump i halsen i en uke nå, må liksom svelge den unna hele tiden. IKM i morgen.

Jeg har før opplevd sure oppstøt, er det sånn halsbrann merkes også?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

finnes kanskje forskjellige måter å ha halsbrann på. men jeg slet mye med det i min forrige graviditet, da var det sure oppstøt og en brennende følelse i halsen. Måtte ligge høyt med hode og bøye meg ned minst mulig. Fannt fort ut at love harts gjorde susen, men de hjelper jo ikke akkurat på vekten da...;)

Skrevet

Hos meg er halsbrannen en brennende følelse i halsen, oppover fra magen liksom.. Jeg har tatt Galvisol tabletter, og noen ganger har det fungert godt, andre ganger ikke. Det som virker hver gang er melk. Det er syrenøytraliserende..

Skrevet

Aflurax fra apoteket hjelper fordi det danner et "lokk" som hindrer mageinnholdet å lekke over i spiserøret. Mandler hjalp også godt på meg, sikkert av samme grunn.

Skrevet

Jeg er også ganske plaget av halsbrann...kjennes ut som en brennende følelse i halsen..har hørt at nyco skal hjelpe, men har ikke prøvd det selv..skal prøve love hearts og se om det fungerer...flere tips!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...