krokofant666 Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Hvor mange lurer har dere i løpet av en dag? Min lille har begynt med å sove så kort. Våkner etter bare 1 time. Sover 3 lurer til dagen men jeg lurer på om jeg må begynne med bare 2. Han er jo steintrøtt når han bare sover tre kvarter i slengen i stedenfor 2 gode timer pr lur, som han gjorde før. Hva tror dere eller har noe lignende erfaring?
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Sånn er min og. Sover 3-4 lurer på max 1 time om dagen. Han kan slå til å sove lenger på den første luren, men det er sjeldent. Vi prøver så godt vi kan å time lurene sånn at han får grøt mellom 5 og 6, så er det kveldsstell, pupp og senga mellom 19.30-20.00 Når legger du han for natta?
mars-2008 Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Kan dere ikke komme inn på klubbsider for barna som er født i mars:) Mye kosligere der inne.Vi har jo samme alder på barna:)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Er innom der og titter jeg.. =)) Svarer på ting jeg føler jeg kan svare på, men ellers skjer det jo ikke så mye der..
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Daniel er 5 mnd og han sover 30 min 3 ganger for dagen......veldig lite altså, men kan slå til og sove 1 1/2 time ute sånn 1-2 ganger i uka...jeeei:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå