BobleKroppen Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Her blir det nok stille og rolig i sofen:=) Sambo har jobbet ute i hele dag, og er langt fra ferdig, så han blir vel liggende som en slakt på sofaen i kveld. Da blir det nok tv og DiB på meg:=) Dere andre da?
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Jeg skal kose meg hjemme med tv og dib Mulig at ei venninne av meg kommer en tur... Så det blir stille å rolig! Er deilig det
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Både meg og phillipn på 4 uker er blitt forkjølet så blir nok hjemme vi og:) slakt på sofaen
Olsokmamma Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Har vært ute hele dagen, så jeg regner med når jeg har fått ungene i seng så blir det bare roen og freden på meg, med minstefrøkna på snart tre uker på puppen. Håper det går noe sebart på tv i kveld. Mannen skal jobbe langt på kvelden.
MammaT2 + prøver Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 har fått ungene i seng får 30min siden. vi får besøg av en kammerat så skal vi ha reker senere:)
mars-2008 Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Hei Her er det hjemmelaget pizza i ovnen. Trulta sover og pappaen sitter å ser på fotballkamp. I kveld skal vi kose oss forann tven:)
Ranveig R Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Eg har vore vanvittig flink og bygd ein STOOOOR sandkasse under altanen i nesten heile dag, så no skal eg med god samvittighet kose meg med NCIS, chips og cola zero sammen med gubben (men han er homo så han drikker pepsi max ;-p)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå