Gå til innhold

Klorer seg til blods :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa ligger ofte å klorer seg i øret når hun ligger å ammer. Ofte klorer hun så hardt at hun begynner å blø... Prøver å passe på at hun ikke har lange negler eller skarpe kanter, men klarer alikevel å klore seg. Noen som har opplevd det samme, tips og evnt hvorfor hun gjør det?? Ser nesten bare ut som om hun koser med øret sitt, og virker ikke som om hun har vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vet ikke hvorfor de gjør dette, men mange små gjør det.

Vet at mange setter på de små sånne små vanter, da får de ikke klort seg. Prøv det når du ammer. :)

Skrevet

Min baby også, hun har tom blitt et halvt år nå og klorer seg fortsatt. Hun klorer i øyet hun da, så på ene øyet har hun 3 små sår som blør iblandt. Klipper neglene kjempekort, men jaggu klarer hun det alikvel... :-(

Skrevet

Snuppa mi er også et halvt år! Får prøve med vanter da :)

Skrevet

gutten min ligger å klorer seg i hodet, enkelte ganger ser han ut som han har hvert i krigen, må klippe et par ganger i uka

Skrevet

Dere må jo ikke klippe disse små neglene.. de blir jo sylskrape da.. må rive de etter at de har badet og sånt, er jo så myke da.

Skrevet

Vi brukte vanter, og deretter sokker når hendene hennes var blitt for stor til nyfødt-vantene. Hun hadde atopisk eksem da, så klødde seg nok dessverre ekstra pga det. Nå er hun 13 mnd og eksemet plager henne heldigvis mye mindre.

Skrevet

Min også gjør det. Klorer seg som bare det. River neglene men han får det til allikevel. Klore votter husker jeg ble brukt mye før. Sånne tynne hvite. De har det på HM.

Skrevet

Har prøvd både å rive og bite, men får ikke til noen av delene.... men klipper ofte så de ikke rekker å bli skarpe :) Klorer seg uansett som sagt!

Skrevet

jeg klipper på sidene av neglene også,pga når jeg klipper så blir kantene skarpe.Når jeg klipper hjørnene på neglene,så går det bra.Ingen klor:)

Skrevet

Det har snuppa mi begynt med også.. Har heldigvis slutta å pelle seg i øye..

Klipper neglene hver/annen hver dag, men av og til går det hull på skinnet alikevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...