Gå til innhold

trenger liftgardin som er minst 1.80 bred...hvor får jeg tak i det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

??noen som vet?de fleste stopper jo på 1.60

Skrevet

Lykke til, jeg fant ingen over 1,40 da jeg lette..

Skrevet

nei..syns det er så rart..=/hva ble løsningen din da??utrolig irriterende hvertfall

Skrevet

Du kan jo bruke 2 stk av 90 cm. Har sett at det er gjort, og det var ganske stilig.

Skrevet

ja har tenkt tanken..men finner uansett ingen i 90 heller..=(

Skrevet

Jeg var også på utkikk etter liftgardin i "uvanlig" str, og fant tilslutt på Interiørland. Kan ikke huske om de hadde så breie som 1,80, men tror nok de har 90 cm. Hvis ikke, finnes det flere nettbutikker som syr liftgardiner for deg, men da må du selv kjøpe inn stoff og sende inn.

Skrevet

Jobbet i gardinutstyrsbutikk før, og de største vi hadde (utenom spesialmål) var 160. Vil ikke anbefale deg å ha så bredt i ett stykke da det blir ganske uhamselig hvis du har planer om å bruke den og ikke bare ha den til pynt om du skjønner. Det er flere snorer på en lift enn en persienne og dermed flere snorer som skal gjennom den låsen. Blir det for mange snorer vil den ha problemer med å låse seg skikkelig, i tillegg til at nærmere 2m stoff skal legge seg pent når du heiser. Vil nok tro at løsningen må bli å sy selv/få sydd eller spesialbestille via feks Kirsch. Husk at du vil få en skjøt på stoffet da de fleste metervarer er 140 bredt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...