SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 når det gjelder et par timer på ettermiddagen/kveld? (samme som på skravle) Har ei jente på 13 (hun er reflektert og ansvarsfull, har passet flere barn før og er en å stole på) som passer mitt barn på 2 1/2 år
fjell og fjord Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 det lurer jeg og på skal spørre ei jente på 17 år å passe dattra mi av og til om kveldene dattra er 2 år og 1 mnd
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Hmmm.. Dytter denne jeg også. Lurer selv... Lurer også på hvor sent oppe kan en be en barnevakt på 12-13 om å være oppe?
Fuglehjertet Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Det kommer an på om det er en "helkveld" eller om det bare er noen timer, og om det er snakk om pass etter at ungen har lagt seg/ trilletur, eller om de skal stelle og legge ungen. Vi betaler 250-300 for en kveld f.eks fra klokken 20 - 01-02tiden, da er jenta 17 år. Trillejenter jeg ber om å komme og trille får 20-25 kroner timen, men kommer de bare og henter ham, betaler jeg bare av og til. Ellers er det jo bare å spørre barnevakten når h*n må være hjemme, evt høre med foreldrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå