Gå til innhold

Kvalme ved eggløsning.....eller gravid??

Malene & 2 1/2 små

Anbefalte innlegg

Har siste uka hatt kvalmebyger hver dag.. Mistet 13+6, 2 juni. Fikk mensen tilbake etter 5 uker, denne var normal. Hadde mensen igjen etter 4 uker.. som ikke var helt normal. Mindre blødning, og uten de vanlige smertene som jeg hadde før jeg var gravid. Nå går jeg og er trøtt og har disse kvalmebygene.. Noen som har opplevd å ha det slik rundt eggløsning?? Har aldri hatt det slik..... Sukk fra spent meg...

Fortsetter under...

jeg mista i trettende uke jeg også. Fikk ikke mens igjen, men da jeg begynte å bli mye kvalm, regna jeg med at det sikkert var eggløsninga som var¨på tur.. Etter to og en halv måned gikk jeg til legen. Da hadde jeg vært gravid siden rett etter SA'n:)

Du regner vell innerst inne med at du også er gravid. Ikke sant;) ?

Hehe..hadde vært særdeles hyggelig det!! Tør lissom ikke ta test heller.. Hadde jo mensen for ikke lenge siden. Men den kan jo ha vært falsk da. Har hørt at slikt skjer.. Har hatt en del murringer siden lørdag. Så bra for deg at du er gravid igjen!! Kjipt å bli satt tilbake i tid.. Er du nervøs for å miste igjen, eller går det bra?

ja...og litt nei. Vet ikke helt. selvfølgelig livredd for at det skal gå galt igjen. Sjekker hver gang jeg er på do om det er noe antydning til farge på papiret, men nå er jeg mest redd for alt galt de kan finne på ultralyden... Har neste ikke lyst til å dra på ultralyd... Vil ikke bli satt for et valg om det skal være noe galt der inne.. Så jeg har nok alle antenner ute for tiden.. Mener sånn egentlig at jeg kanskje ikke er så bekymra mere, men jeg lyger vist for meg selv da ;)

Er litt flakkende for tiden i mine tanker, som du ser...

Men du, jeg trodde også at eventuelle hjemmetester kunne vise falskt etter en MA/SA, derfor stolte jeg ikke på dem. Men legen sa til meg at det bare var tull. Etter noen uker var alle spor borte om du har hatt utskrapning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...