Gå til innhold

Så innmari trøtt hele tia...

Anbefalte innlegg

Er så trøtt å sliten og tom for energi hele tiden.. Må holde meg i bevegelse for å kunne holde meg våken. Å jeg som trodde at 2.tri var den perioden som en var mest opplagt på...

Kipt altså...Får ikke til å sove hele natten heller, våknet et par-tre ganger pga av rygg/bekkenvondt... I tillegg til at jeg må på do.. Er 25+5 nå.. Går jo utover min kjære når jeg går og sutrer hele dagen. Prøver å ikke gjøre det hele tiden også, men ikke så lett når man ikke har energi til å smile...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138466614-s%C3%A5-innmari-tr%C3%B8tt-hele-tia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke lett! Leste at 2.trimester skal være den milde midten, my ass;) Jeg er fremdeles kvalm og sliten og er i uke 27... En trøst er jo at barnet vokser og utvikler seg utrolig mye disse ukene og det krever energi! Tror vi må flytte fokus fra alt vi ikke får gjort eller vært med på og til rugejobben vi gjør 24 timer i døgnet! Sove om dagen fordi natten blir avbrutt av tissing osv...

Lykke til videre:)

Jeg er å veldig sliten, så blir det liten søvn om natten siden jeg må opp på do, så får jeg av og til så vondt i magen. Er student og jobber på siden, å det er så tungt å jobbe (jobber i barnehage). Skolen begynner på mandag å hvis jeg jobber mye vil det gå ut over skolearbeide, å d er jo skolen jeg må prioritere, er redd kjæresten min ikke skjønner hvor sliten jeg er i blant og at han kanskje tror det bare er noe jeg sier for at jeg ikke vil jobbe så mye. Han sier jeg må lytte til kroppen, men det virker ikke helt som at han egentlig tror på meg at jeg er så sliten:-(

føler det på akkurat samme måte. er 29 uker (herregud!!) på vei. har vært sliten og trett siden starten av svangerskapet. jeg trodde også at 2tri skulle bli helt topp og at jeg skulle få energien tilbake.. men neida! blir sur og grinete for hver minste ting, orker ikke gjøre husarbeid og sover best på sofaen mens jeg ser tv.

har fått halv sykmelding fordi jeg er mye deprimert og har mye problem med beina og ryggen. det er ikke noe kjekt. men kjenner at jeg føler meg mye lettere etter at jeg fikk redusert arbeidstid! 3,5timer jobbing om dagen er ikke mye, men det er nok for meg!

Jeg er og blitt sliten og veldig "tung" i det siste merker jeg. Sitter ned så fort jeg får sjansen. Er 50% sykmeldt pga bekkenløsning og det hjelper å jobbe mindre, får mer energi tilovers på dattern min og husjobb:)

Kom bare å tenke på at hvis du er trøtt og uopplagt så kan det hende at du trenger jerntilskudd. Det er jo noen som må ha det mot slutten av svangerskapet. Når de tok prøver av blodet mitt på en av de første kontrollene så fikk jeg beskjed at jernlagret mitt var ganske bra på 35 el noe sån og at jeg trengte ikke noe jerntilskudd føre uke 25-30 ihvert fall. Er 29 uker nå og vet ikke helt om jeg har behov for det...må nesten spørre på kontroll neste gang:)

Anbefaler sjekk av jernlager og evt blodprosent. Sjølv hadde eg òg trudd eg skulle vera meir opplagt i andre trimester - var det i sist svangerskap. Nå skulle eg i tillegg ha ferie . . . Har sove ca 2 timer kvar dag heile ferien. Då har det gått greit. Men eg kan jo ikkje gjera det om eg skal arbeida fullt. Tok ny prøve av jernlageret i slutten av juli - nede i 8 (bør vera minst 29). Har gått på jerntablettar i 2 1/2 veke nå. Kjenner meg meir opplagd sjølv om eg har arbeidd ei veke nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...