Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ønske jeg bodde på nærbø akkurat nå for vi trenger så sårt dagmamma til vår lille datter på 10 mnd, men det er umulig her i stavanger:( Du vet vel ikke om noen som jobber som dagmamma i stavanger? Vi trenger virkelig hjelp så hvis du vet noe eller hører noe så vennligst ta kontakt. Håper du får jobb, hvis ikke så er du alltid velkommen til å jobbe i stavanger;)

Vennlig hilsen Elin tlf 98833235

Dessverre så kjenner eg ingen dagmamma i stavanger, men gå inn på denne linken http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=30154 så er den en ledig dagmamma i stavanger, men jeg har ikke kjennskap til henne.Har fått jobb,skal passe en gutt 13 mnd fra mandag av og to søsken fra 10 sep.og ei jente på 3 år, men den er ikke helt avgjort enda for vi skal treffes i morgen.

Her er det en til: Navn: Anette Utnes

Jeg er ledig dagmamma 3 dager i uken: mandag, tirsdag og torsdag. Jeg har selv en sønn på snart 14 mnd. Han elsker å leke med andre barn, og er en snill og god gutt. Har du et barn fra 0-1,5 år som trenger dagmamma, så er det bare å ta kontakt.

Telefon: 47399762

E-post: [email protected] Sted: Hinna

Dato: 02.08.2008 har ikke kjennskap til henne

men det er vel kansje verd bryet å skjekke.

Håper at dette kan hjelpe deg.

Takk for tilbudet!

Lykke til!

Tusen takk for hjelpen:) Håper jeg finner noen snart...hvis du hører om noen flere så blir jeg overlykkelig om du gir meg et vink! De fleste jeg tar kontakt med er allerede opptatt...:(

Jeg åpner butikk i stavanger - øvre holmegate i starten av oktober med hele kolleksjonen til kristine vikse/memini www.memini.no veldig mye fint så ta turen innom hvis du er i stavanger:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...