Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Eg er ledig som dagmamma og bor på Nærbø.

Vi er mye ute og her går vi i åpen bgh 1 til 2 dager i uken.

Har erfaring og har attester.

Er ledig omgående.

Ta kontakt for mer info.

Mitt nr er 47660731.

Ha en strålende fin dag. .-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg bodde på nærbø akkurat nå for vi trenger så sårt dagmamma til vår lille datter på 10 mnd, men det er umulig her i stavanger:( Du vet vel ikke om noen som jobber som dagmamma i stavanger? Vi trenger virkelig hjelp så hvis du vet noe eller hører noe så vennligst ta kontakt. Håper du får jobb, hvis ikke så er du alltid velkommen til å jobbe i stavanger;)

Vennlig hilsen Elin tlf 98833235

Skrevet

Dessverre så kjenner eg ingen dagmamma i stavanger, men gå inn på denne linken http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=30154 så er den en ledig dagmamma i stavanger, men jeg har ikke kjennskap til henne.Har fått jobb,skal passe en gutt 13 mnd fra mandag av og to søsken fra 10 sep.og ei jente på 3 år, men den er ikke helt avgjort enda for vi skal treffes i morgen.

Her er det en til: Navn: Anette Utnes

Jeg er ledig dagmamma 3 dager i uken: mandag, tirsdag og torsdag. Jeg har selv en sønn på snart 14 mnd. Han elsker å leke med andre barn, og er en snill og god gutt. Har du et barn fra 0-1,5 år som trenger dagmamma, så er det bare å ta kontakt.

Telefon: 47399762

E-post: [email protected] Sted: Hinna

Dato: 02.08.2008 har ikke kjennskap til henne

men det er vel kansje verd bryet å skjekke.

Håper at dette kan hjelpe deg.

Takk for tilbudet!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for hjelpen:) Håper jeg finner noen snart...hvis du hører om noen flere så blir jeg overlykkelig om du gir meg et vink! De fleste jeg tar kontakt med er allerede opptatt...:(

Jeg åpner butikk i stavanger - øvre holmegate i starten av oktober med hele kolleksjonen til kristine vikse/memini www.memini.no veldig mye fint så ta turen innom hvis du er i stavanger:)

Skrevet

Jeg skal ta å høre meg litt rund og finne jeg noen så skal du få bekjed.

Jeg skal nok komme innom en gang nå jeg er i stavanger.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...