Gå til innhold

Tips om alkoholfri vin??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe Må liksom le litt, men skjønner hva du mener! Finnes en alkhoholfri vin som er fra usa califonia. På polet jeg husker ikke navnet på den. men skal ikke være så vanskelige å fine siden det ikke finnes så mange alkoholfrie viner. den finnes også I Hvit.

Den har veldig sterke aromar så smak av fyldige druer.

hehe

jobbet på restaurant før og der var vi pålagt å selge alkoholfri vin. vi hadde en som het Ariel. alt jeg kan si er, ikke kjøp den hvertfall. lukter og smaker virkelig dårlig. kunne aldri forstå de som bestilte den.

men finner du en akseptabel vin så må du skrive det her. hadde vært kjekt å funnet en ok smakende alkofri vin.

Annonse

Eg skulle kjøpe alkoholfri rødvin- og gjkk inn på polet. "Har dokke ein god alkoholfri rødvin å anbefale??" spurde eg. "eeeehhhhh....vi har alkoholfri rødvin" var svaret. Etter å ha smakt den forstod eg kvifor han ikkje kunne anbefale ein GOD rødvin. Smakte gammal sur saft:-(

Er også glad for gode tips. Hadde vore kjekt å smake ein vin igjen.

Min erfaring er at alkoholfrie viner blir søtere enn de med alkohol. Min mor er ganske god på vin siden ho jobber med det, og snakket også om Ariel. Jeg har smakt de, og de er ikke så verst. Hvertfall ikke hvitvinen. De er fremstilt med alkohol, og etterpå har de tatt vekk alkoholen. Så er laget på samme måte som vanlig vin.

Har på følelsen av at det er flere gode hvitviner enn rødviner som er alkoholfrie. Ariel hvitvinen har vunnet priser for beste vin så vidt jeg vet.

Ei venninne kjøpte en flaske hvitvin til vi skulle ha rekeparty, og den var veldig god. Vet desverre ikke hva den heter, men den kostet 90 kroner på polet, var den dyreste, og det var den med minst skrift hvor det sto alkoholfri...

Har dessverre ingen tips om alkoholfri god vin, alle jeg har smakt har rett og slett vært vonde. Men jeg kan anbefale å kjøpe seg skikkelig god eplesaft - anbefales til mat og som kose-seg-drikke når alle andre drikker vin. De har ofte litt utvalg i velassorterte matbutikker og på kaffebarer og delikatesseforretninger. Kan virkelig anbefales. Og hvis du trenger noe mer festlig kan du blande den med Farris. Neeesten som champagne... Men virkelig bare nesten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...