Gå til innhold

Julegaver til en som blir 1 år i des?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo nå begynt å komme spm om hva våre barn ønsker seg til jul.hehe.Hver år er det like vanskelig tå finne på masse ting.

Og jeg står helt fast på hva vi skal ønske til han av andre.(Datteren vår også egentlig.)

Selv skal vi kjøpe 3 hjulsykkel med støtte og stang bak som vi kan skubbe i..

Men utover det er listen kort.

Klær.

leker, men hva?hmmm

Merker at han har arvet mye av sin storesøster så han er allerede godt utstyrt med ting og tang.hehe

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Musikkinstrumenter er alltid stas - du kan jo spille selv, he he.

Vi kjøpte en slik "ball-leke", en fisher price giraff som man putter ballen i munnen på, så spiller den musikk mens ballene faller ned. Fint å se årsak-virkning.

Vi kjøpte også trehjulssykkel, en puky fra sprell.no

Dere har kanskje alt dette?..

Skrevet

Nei vi har ikke 3hjulsykkel med støtte, kun slik "god gammeldags" 3hjulsykkel.

Heller ikke slik "ball-leke". Han har arvet utrolig mye andre leker nå.

Jeg måtte rydde på rommet til datteren vår og pakke bort 1 kasse med leker. Helt overfylt der inne, så da puttet jeg masse på rommet hans.Svigermor liker treleker så det har dem joogså mye av.Han blir 8 mnd snart.

Vi har stor familie og han har 6 sett med tante og onkler og mange av mine venner kjøper gave til dem, så her er det helt fult til jul.Nesten så det blir litt mye,men kan ikke akkurat be om å få penger heller.hehe.

Og andre ting dem trenger som vinterdress, gortexsko osv er litt dyrt å ønske seg av venner/tante og onkler osv.

hehe,skal ikke være lett,merker vi bor i et rikt land ja.

Noen andre forslag?

Skrevet

Hva med å ønske seg vanlige klær? Og dyre klær kan du vel be dem om å spleise på, det hade iallefall jeg også gjort. Vet også at folk ønsker at det settes inn penger på barnets konto når det begynner å bli mer enn nok leker på barnerommet. Går også ann å ønske seg gaver til veldedige organisasjoner.

Jeg gav en geit "symbolsk" til nevøen min som har alt han ønsker seg og litt til. Skrev bare på kortet at han hadde fått en geit, men at den skulle bo hos noen fattige barn i afrika. I tillegg fikk han en bok med en fin fortelling der det var med geiter, slik at han fik se hva denne geita betyr for disse barna, samt at han fikk noe som han kunne ha selv. Riktignok var han fire år da. Men når du tenker over det, hvor mye glede har egentlig en 1åring av ørten nye leker (i tillegg til alle de gamle).

Vi kommer iallefall bare til å ønske oss noen få spesielle leker (han har masse leker og det på tross av at han ikke har noen småsøsken å arve fra), samt klær og andre praktiske ting.

Skrevet

Har selv en desembergutt, men han blir 3 i år :)

Til hans første bursdag ønsket vi oss:

Cd-spiller og barnecd-er

Lenestol til barn til å ha i stua

Sånn liten sofa som man kan slå ut til seng som han har på rommet sitt (har på toys'r'us)

akebrett

gåvogn

vinterdress

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...