Gå til innhold

Tar dere med badehåndklær når dere reiser til syden ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm... Der vi var i fjor fikk man nytt håndkle til å ta på stranden hver dag for ett depositum på 10 euro for hele familien. Men nå er jeg usikker på hvordan det er der vi skal. Pleier dere å ta med badehåndklær ?

Fortsetter under...

Skrevet

Pleier og kjøpe håndkle der vi er.. Sånne gedigne badehåndklær i tykt stoff.. De vi har kjøpt tidligere har vært i super kvalitet.. Og vi bruker de enda.. 3-4 år etterpå.. Ikke falmet i fargen engang.. =)

Skrevet

På alle slike "familiesteder" - pleier det å være håndklær du kan låne :o)

men reiser jeg til mindre steder - tar jeg alltid med litt "slitne" håndklær - som jeg legger igjen på hotellet ......mer plass i kofferten hjem,til alt jeg som regel shopper i syden :o)

Skrevet

Hmmm er ett resort så da har de vel håndklær. Har knapt plass i kofferten pr idag.... haha ..... blir lite shopping på meg da ;) Jeg er på "slankern" så blir ikke å kjøpe klær , men evnt smykker, vesker , sko........ fan &%&/ jeg må snylte plass i mannens koffort ha ha

Skrevet

På Sunwing resorts har de badehåndkler, kommer nettopp fra Tenerife Fanabe Sunwing Resort.

Skrevet

Vi gjør som Torpekjærringa...

Samler på gamle håndklær for å bruke dem på ferien, og kaster dem der nede.

Ellers vil jeg anbefale deg å kjøpe sarronger, dem bruker jeg som håndkle, og de tar jo nesten ikke plass=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...