nr2 på vei :) Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Helsesøster sa jenta mi var ganske stor. Hun er 3 mnd, og 7500kg og 64 cm... Hvor stor er det vanlig at de er rundt 3 mnd'ers alderen? Finnes det noe skjema på nettet eller noe hvor man kan følge med? Jeg er altså ikke noe bekymret for vekten hennes eller noe slik, dette er bare av rein nysgjerrighet:)
line_n & sara Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 helsestasjoner bruker et eget skjema, min hs viser det alltid til meg, og jeg får med meg en utskrift når jeg ber om det. dette viser både hennes vektkurve, og den som er normalt. tror allr helsestasjoner bruker dette skjemaet, spør!
Galskapens overhode Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 http://www.ammetaka.no/Baby/percentil.php Her er et. Det er de "gamle" skjemaene helsestasjonen bruker tror jeg.. men skal ikek si det for sikkert..
lolipoli Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Sønnen min er 3 måneder og veier 7,2 kg, det er normalt.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 meste er normalt.. som over her , man skal følge sin egen kurve..forskjellig fra barn til barn.. Noen barn er større enn andre.. snuppa vår blir 4 mnd 27 august og veide i går 5735 gram og 62 cm.. Og hun følger sin egen kurve perfekt.. Så forskjellig fra barn til barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå