3rOK Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Hvor gamle er deres babyer når dere legger dem under babygym el i lekegrind? Har glemt fra sist når jeg begynte med leker ol til baby.. Takk for svar!
Axus' girlfriend Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 babygymmen har vi brukt siden hun var 1mnd. lå under den og forundret seg over den rosa grisen og den røde kua:) ellers begynte hun ikke å intr seg for andre leker en gang etter 3mnd..
Gjest Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Lillegutt har ligget under babygymmen fra han var ca 3 uker. Begynte å interessere seg veldig for den ved 2 måneder kanskje. Lekegrind kan man jo begynne med så tidlig så mulig, så de venner seg til den tidlig, tror jo senere man putter de i lekegrind jo vanskeligere er det for å få dem til å godta å være der.
Bobine Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Grind begynte vi med rett etter hun ble for lang til kurven vi hadde i stua, ca 7-8 uker eller noe. Har en genial grind som man både kan heve bunnen i og slå sammen. Har et lekehjørne med uro + leker som ikke trigger overload-reaksjon med en gang hun ser dem, og et sovehjørne nå mens jeg fremdeles kan ha bunnen høyt. Uroa hadde hun over kurven hennes også, hun pleide å smile til dem når vi la henne ned ganske så tidlig (2-3uker gammel) Tror det er lurt å gi de noe å se på ganske tidlig, så de får trent øya sine. Men hendene ble ikke oppdaga før ca 9 uker her i huset, og før det, er det ikke så spennede med ting å ta på på en måte.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Babygymen begynte vi med da hun var 4 uker..
Gjest Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Første bildet jeg har av vår lille frøken under babygymmen var hun 8 dager. Da lå hun å tittet på de fargerike figurene:-) Lekegrind har vi ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå