Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er deres babyer når dere legger dem under babygym el i lekegrind?

Har glemt fra sist når jeg begynte med leker ol til baby..

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babygymmen har vi brukt siden hun var 1mnd. lå under den og forundret seg over den rosa grisen og den røde kua:) ellers begynte hun ikke å intr seg for andre leker en gang etter 3mnd..

Skrevet

Lillegutt har ligget under babygymmen fra han var ca 3 uker. Begynte å interessere seg veldig for den ved 2 måneder kanskje. Lekegrind kan man jo begynne med så tidlig så mulig, så de venner seg til den tidlig, tror jo senere man putter de i lekegrind jo vanskeligere er det for å få dem til å godta å være der.

Skrevet

Grind begynte vi med rett etter hun ble for lang til kurven vi hadde i stua, ca 7-8 uker eller noe.

Har en genial grind som man både kan heve bunnen i og slå sammen.

Har et lekehjørne med uro + leker som ikke trigger overload-reaksjon med en gang hun ser dem, og et sovehjørne nå mens jeg fremdeles kan ha bunnen høyt.

Uroa hadde hun over kurven hennes også, hun pleide å smile til dem når vi la henne ned ganske så tidlig (2-3uker gammel)

Tror det er lurt å gi de noe å se på ganske tidlig, så de får trent øya sine.

Men hendene ble ikke oppdaga før ca 9 uker her i huset,

og før det, er det ikke så spennede med ting å ta på på en måte.

Skrevet

Babygymen begynte vi med da hun var 4 uker..

Skrevet

Første bildet jeg har av vår lille frøken under babygymmen var hun 8 dager. Da lå hun å tittet på de fargerike figurene:-) Lekegrind har vi ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...