StoltMammaForFørsteGang Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Skal være forlover til min bestevenninne neste helg. Det meste er i boks nå, men har så lyst til å åpne talen min med å spille en liten snutt av en sang om vennskap. Syns "You've Got A Friend" er nydelig, men litt "oppbrukt". Noen som vet av andre fine sanger om vennskap? Kan være på norsk (gjerne det) eller engelsk. Håper noen vil svare!!!
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 That`s what friends are for!
Labambie Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Jeg og min bestevenninne har 2 sanger... Robbie Williams med Angels (vil tro den gjør seg godt i bryllup ja) og Mel C med I turn to you
Noah+Gabriel-mamma Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Av overskriften trodde jeg du mente barnesanger. He, he. De kan jeg noen av. Temasangen fra "Friends"- serien kansje?
nr2 på vei :) Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Syns denne sangen er ganske fin: http://artists.letssingit.com/kaptein-sabeltann-lyrics-venner-ngg4mvj Sunniva fra kaptein sabeltann som synger en sang om venner:)
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 16. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2008 Tusen takk for gode forslag! Flere?
happybirthday Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 "You've got a friend" av Carole King
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå