YumYum2 Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Når vil dere ha nestemann? Har ei datter på datter på 8 mnd og har veldi lyst på en til.. Er kun 18 år og har ingen videregående utdannelse. Noen som har flere barn og ingen utdannelse som faktisk klarer seg fint??
Hilsen Aud Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 sikkert ikke det svaret du ønsket, men jeg er en del år eldre enn deg og har ingen utdannelse - men 3 barn. Nå er jeg kommet dit at jeg for enhver pris ønsker meg en utdannelse men synes det er tøft å starte på videregående opplæring i min alder. Jeg ANGRER på at jeg ikke gjorde det da jeg forsatt var "ung". Mange klarer sikkert fint å "skli inn" blant yngre elever, men dette klarer ikke jeg desverre. Ikke gjør noe du angrer på, ta utdannelse mens du fortsatt er ung!
mai mammaen til to Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 jeg har fått nr to nå jeg. han kom når storesøstern var akkurat 2 år. ble gravid da hun var en 14-15 mnd. helt perfekt syns jeg.. men jeg er 27 år og har utdannelse og jobb så er jo anderledes i forhold til deg.. tror jeg ville ventet litt og fått jobb og utdannelse først..
Galskapens overhode Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Når jeg er ferdig med utdannelsen og har fått jobb. Har 1år igjen på høgskolen. Fullførte dette skoleåret selv om gutten kom i januar. Har fra før ei jente på 5 år fra tidl. forhold. Føler jeg MÅ ha fast jobb først, er så usikkert å møte hverdagen uten inntekt. Arb.l.trygd eller sosial er ikke et alternativ for meg. Vi skal jo klare lånet også Ta deg en utd du, så sikrer du familien din bedre i fremtiden. Penger er ikek ALT, men desverre et nødvendig onde.. Lykke til med valgene dine fremover
mars-2008 Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Hei. vi skal begynne "å lage" en baby til når jenta vår er 3 år tenkte vi:) Må komme skikkelig over fødselen først.
Gjest Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Blir ingen nestemann her. Fikk en jente for 12 dager siden og har en gutt på 2 år fra før av. Det holder for oss, skal følge de opp også : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå