nimmi Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Har fått den hjem nå og den er jo fin! Har jo ikke fått prøvd den enda og synes vel at den lengste delen er vel lang, selv i min tfk! men har ikke prøvd ungen i enda og dessuten kan man jo brette den lengste litt inn nede hvis den blir for lang. Godt med ull i ryggen synes jeg da! Men må vel bruke den en stund før jeg kan si noe mer om den!
Lykke X 4 Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Hei! Vet du hvem som produserewr denne? Er det voksi? Finner ikke noe om denne på voksis sider. Hva betalte du? Hvor lenge kan barnet bruke denne?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Står det noe her kanskje? http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=965
nimmi Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Er voksi ja. Kjøpte den fra refleks. regner med at alle refleks har fått den inn nå. betalte 1899. den har to deler så den kan brukes uendelig lenge!! Stemmer nok at det ikke står noe om det på hjemmesiden til voksi, det er dårlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå