Gå til innhold

Hva slags joggesko har dere til deres 2-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt på G-Sport for 99 kr "Play"

og Ponny Pitates for 200 kr(halv pris)

begge blir våte når hun går i våt grass!!!

ikke regn altså

skla jeg kjøpe nye til henne til bhg på mandag da ?...

Hva har dere?

hun er 2 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt et par adidas og et par på H&M... I tillegg støvler så klart. Klarer seg det hos oss.

Skrevet

hun har nike jogge sko (fått av farmoren. hun har kjøpt dem i portugal)slike med luft i helen og alt. hehe...

så har hun skofus med blinking.. de tåler en del vann. har aldri blitt våt i dem iallefall

men de bruker mest støvler osv i barnehagen.

skal kjøpe ecco goretex sko til henne til høsten. de er varme og helt vanntette og mye bedre enn støvler...

Skrevet

Hi her

dattra mi har bra med goretex støvler\vintersko(nå og til neste str)

hadde ikke hat gummistøvler til henne i hele tatt brukte bare goretex

men joggesko trenger hun og

i fjor hadde hun ecco skinnsko for 500 kr

dei var ikke våte i gresset

men da var hyun bare 1 år..

Skrevet

Har ikkje joggesko, men et par skinnsko frå superfit. blir selvfølgelig litt våte om han går masse i vått grass. Og så har vi et par superfit goretexsko som vi bruker istedet for støvler. Veit ikkje kor du bur, men trur ikkje eg hadde kjøpt nye joggesko no, vi bur i Trondheim. Støvler eller goretex når det er vått og sommerskoa når det er tørt. så blir vel mykje goretex framover. Dessverre...

Skrevet

Datteren vår har 3 par,hehe,alle er i merket Ponny.

Hun har 1 som brukes i barnehagen og ute når hun leker i sandkassen osv.1 par som hun bruker når vi skal noen steder, eks på besøk eller på kjøpesenter.

Disse er helt grei, kostet 299 og 399 mener jeg.

Så bruker hun støvler nå på vår/høst og vinteren kun Gortexsko, da trenger hun ikke støvler eller cherocs

Skrevet

Mini har ett par adidas, ett par mephisto, og ett par timberland med gore-tex. Timberland skoa er litt kraftigere da. Med litt tykker såle osv. Kjempefine høst sko. :)

Skrevet

Han har: pax joggesko,puma i svart og "gull",puma skinnsko hvit/grønn, og ett par spiderman joggesko, kjøpt i Hellas...ja, jeg har sko dilla...:)

Skrevet

Datteren min har to par Geox joggesko. Kjempegode sko. Blir ikke klamme i di og ikke våte i gresset.

Skrevet

Har Rådis sko fra din sko de er geniale, blir ikke våte i dem og ikke klamme

Skrevet

Min har geox joggesko og de er veldig gode :)

Skrevet

Hvilke butikker får man kjøpt Geox sko da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...