Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Har kjøpt på G-Sport for 99 kr "Play" og Ponny Pitates for 200 kr(halv pris) begge blir våte når hun går i våt grass!!! ikke regn altså skla jeg kjøpe nye til henne til bhg på mandag da ?... Hva har dere? hun er 2 år
Gjest Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Tror de fleste joggesko blir våte i vått gress. Har du impregnert dem? Jeg ville ikke kjøpt noe nytt, men tatt på gummistøvler hvis gresset var veldig vått.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 hadde ecco skin sko i fjor for 500 kr og kengoroo sin i år dei begge ble ikke våte i grass gikk for å kjøpe på tilbod i år - så ikke fornoyd da... men kanskje det er en god ide - å impregnre dem!!! Kan jg kjøpe sann spri på skobutikk da?
tine1977 Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Jeg vil anbefale Geox sine joggesko. De trekker ikke til seg vann fra sålen ivertfall. Koster en del, men er verdt pengene syntes jeg:)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Jeg ville brukt gummistøvler ja. Mina har 2 par Puma joggesko, men det er fordi hun har så knøtt små føtter at jeg ikke får tak i noe annet hehe
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Vi har også geox, er kjempefornøyd med dem, pluss at vi har et annet par sånne blinkesko - billigere, husker ikke hvilket merke. Men når det regner eller er vått ute, bruker han gummistøvler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå