Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre med 1 liter rips? Noen gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på detsoteliv.no, men faktisk lite imponert over mulighetene... Noen gode forslag? Gjerne muffins eller kake eller noe som ikke tar sånn aaaaaltfor lang tid iallefall!! :-)))

Fortsetter under...

Skrevet

Haha! Også klarte jeg å rime.... ;-)

Skrevet

pai? Det høres hvertfall superdigg ut. Ripspai med vaniljesaus eller is? Nam nam. Tipper du kan bruke blåbærpai oppskriften (kanskje litt mer sukker?)

Eller så lager moren min ett slags sukkerbød hvor hun bare putter hele bær oppi. Den er super duper god, men først på dag 2, da har den blitt passe klebrig. Tror det er vanlig sukkerbrød faktisk..

Skrevet

Vafler og trollkrem med rips? Trenger ikke å bruke all ripsa, men kan fryde noe til en annen gang:)

Skrevet

spis dem i en skål med vanlijesaus på, som dessert. Nammenam

Skrevet

Rørt rips med banan! Det blir et syltetøy som du fryser ned. Kjempegodt. Ingrediensene er rips, banan, vaniljesukker og sukker. Si fra dersom du vil ha oppskriften så skal jeg finne den frem.

Annonse

Skrevet

Lag ripsdessert.. ååå.. det har jeg ikke fått laget iår.. og det er noe av det beste jeg vet!

Kjapt å lage og nyyydelig!:)

2 pk kremfløte, piskes

1 pk vaniljekrem blandes i.

Klipp opp marshmallows, og legg lagvis marshmallows, pikekyss og sukret rips. Pynt med pikekyss på toppen.

Skrevet

beste jeg fikk som liten var rett og slett bare sukra rips med vaniljesaus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...